مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای 489 و آیلتس اورال 7

ویزای 489 و آیلتس اورال 7

پرسش شده توسط : مهناز در تاریخ : شنبه 28 آذر 1394

سلام

من فوق لیسانس کامپیوتر دارم و آیلتس اورال هفت(اما همه اسکیلزا هفت نشده و بالای شش هست)

متاهل هستم

سن :31 و سابقه کار با بیمه کمتر از دو سال و بدون بیمه : حدود 6 سال

خواستم بدونم برای 489 اقدام کنیم خوبه یا نه؟ ایا ایالت اسپانسر کننده ای وجود داره؟

من با عنوان شغلی برنامه ویس اقدام کردم  

پاسخ :

با سلام

با توجه به آنچه فرموده اید شما شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر را دارید فقط باید هر چه زودتر اقدام کنید چون با گذشتن از 32 سال کامل 5 امتیاز از دست خواهید داد که جبران آن بسیار مشکل خواهد بود.شما از سن خود 30 امتیاز و از مدرک 15 امتیاز می گیرید از سابقه کار هم 5 امتیاز .چون سازمان کامپیوتر بخشی از سابقه کار را نادیده می گیرد.شما با توجه به همین شرایط فعلی می توانید برای 489 اقدام کنید و شغلتان مناسب است ولی اگر بتوانید آیلتس خود را 7 ایچ اسکیل کنید در آن صورت می توانید برای اقامت دائم و ویزای 189 اقدام کنید.در پاسخ به سوال قسمت آخرتان باید بگویم بله اسپانسر وجود دارد ولی شما ابتدا باید توسط سازمان کامپیوتر استرالیا (acs) اسسمنت شوید و بعد از آن با توجه به کد رشته ای که ارزشیابی می شوید ایالت اسپانسر کننده مشخص می شود.برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر موسسه تماس بگیرید.

برچسب ها : 
ویزای استرالیامهاجرت به استرالیا از طریق تخصصسابقه کاربیمهاسپانسرمدرک تحصیلیآیلتس