مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت: زنانه؟ مردانه؟

«مگر مهاجرت هم زنانه مردانه دارد؟» این سوال را یکی از دوستانم در جمع کوچکمان پرسید. گفته بودم که می خواهم مطلبی در مورد مهاجرت بنویسم و دلم می خواهد بدانم آنها در مورد مهاجرت زنانه- مردانه چه فکر می کنند. چند جمله ای بین ما رد و بدل شد اما بحث ادامه پیدا نکرد. شاید دلیلش رسیدن غذای ایرانی بود، متاعی کمیاب و نوستالژیک. 

آنچه ما را دور هم جمع کرده بود افتتاح یک رستوران ایرانی در شهر کوچک محل زندگی مان در آلمان بود. بیشتر ما دانشجوی دکتری در این دانشگاه و مراکز تحقیقاتی وابسته به آن هستیم. همه مان کمتر از یک دهه است که از ایران بیرون آمده ایم. هیچ کدام از نظر مالی به خانواده مان وابسته نیستیم: یا بورسیه هستیم یا از دانشگاه حقوق می گیریم. هیچ کدام منعی برای بازگشت به ایران نداریم و بیشترمان سالی یکی دو بار به ایران سفر می کنیم.
 
ادامه مطلب ...

امتیاز مدرک لیسانس از دانشگاههای درجه 2

امتیاز مدرک لیسانس از دانشگاههای درجه 2

پرسش شده توسط : milad در تاریخ : چهارشنبه 25 آذر 1394

با عرض سلام و خسته نباشید؛

مدارک تحصیلی بنده دیپلم فنی و حرفه ای در رشته ساخت و تولید با معدل 17.80 و فوق دیپلم ساخت و تولید از دانشگاه آزاد اندیمشک با معدل 17.94 و کارشناسی ناپیوسته مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد دزفول با معدل 16.32 بهمراه یک درس 3 واحدی افتاده هستش.

سوال اولم اینه که دانشگاه اخذ مدرک تحصیلی دوره کارشناسیم مورد قبول واقع میشه و مدرکم مور ارزشیابی قرار میگیره و میتونم رو 15 امتیاز مدرک تحصیلی حساب کنم؟ و اون درس افتاده تاثیری در امتیازدهی و ارزشیابی مدرک تحصیلی داره یا نه؟

سوال بعدیم اینه که 1 سال سابقه کار همراه با بیمه تحت عنوان پست مدیریت تولید و کارگاه در یک شرکت خدمات MDF دارم آیا سابقه کاریم با توجه به رشته تحصیلیم مور قبول واقع میشه؟ اگر که نه بفرمایید در چه زمینه ای لازم هست که مشغول به کار بشم؟

و سال آخر، کلا به چند سال سابقه کار نیاز هست تا بتونیم پرونده رو به جریان بندازیم ضمن اینکه امتیاز قابل قبولی هم از سابقه کاری کسب کنیم؟

ممنون میشم اگه به سوالاتم پاسخ بدید

مرسی از لطفتون

پاسخ :

با سلام

اگر شما موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود شده باشید به شما امتیاز می دهد و چون دانشگاه شما سکشن 2 (درجه دو) است به شما تنها 10امتیاز می دهد.(حتما مدرک شما مورد ارزشیابی قرار می گیرد ولی باید مدرک آیلتس داشته باشید) سابقه کار شما باید لزوما در زمینه ی مکانیک باشد تا به شما امتیاز دهد و حداقل سابقه کاری که به شما امتیاز دهد 3 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی بعد از اخذ مدرک تحصیلی باشد.

برچسب ها : 
ویزای استرالیامدرک تحصیلیمدرک لیسانسامتیاز مدرک لیسانسسابقه کارامتیاز سابقه کارامتیاز بندی اسکیل ورکر استرالیا

جاذبه های گردشگری استرالیا

جاذبه های گردشگری استرالیا

استرالیا کشوری توسعه یافته در نیمکره جنوبی است و با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان است .

جاذبه های گردشگری استرالیاجاذبه های گردشگری استرالیاجاذبه های گردشگری استرالیاجاذبه های گردشگری استرالیاجاذبه های گردشگری استرالیاجاذبه های گردشگری استرالیا

جاذبه های توریستی استرالیا

کشور استرالیا در نیمکره جنوبی قاره اقیانوسیه بین مدار جنوبی 40-10درجه طول شرقی 154-113درجه و میان اقیانوس آرام و اقیانوس هند واقع شده.این کشور با7617930کیلومتر مربع مساحت 7/4برابر ایران و ششمین کشور وسیع جهان است.

استرالیا یک از مقاصد گردشگری بسیار مناسب برای افرادی است که قصد جهانگردی و فعالیتهای توریستی دارند. در زیر به برخی از این مکانها اشاره شده است .

چشمه آلیس

چشمه های آلیس، منطقه ی پهناوری است که از میان دامنه های «مک دونل» قابل رؤیت است و دارای راه‌های آبی و طبیعی تماشایی بسیار زیادی میباشد. اگر کمی دورتر بروید، شاهد فرهنگ و هنر بومیان در حکاکی صخره‌ها در زمان‌های بسیار دور خواهید بود. در داخل شهر گورستانی است که تنی چند از هنرمندان مشهوری چون «آلبرت نامانجیرا» آرامیده اند؛ آرامگاه «کارلد لستر» هم در همان جا واقع شده است.

«اولورو» از جمله شناخته شده‌ترین سرزمین‌های استرالیاست که نزدیک «آلیس» در امتداد «ُالگاس» و «رسیرت یولارا» در پارک ملی «اولورو» واقع شده است. منولیت عظیم اولورو که «صخرهی آلیس» نام دارد با ارتفاع ۳۴۸ متر بالای سطح « مواگا»، یکی از بزرگترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی استرالیا است. «اُلگاس»، ۳۶ قله با سرهای گرد است که ۳۶ کیلومتر مربع از مناطق نزدیک را پوشانده است. هاله مرموزی دورتادور اُلگاس را فرا گرفته و به راحتی قابل رؤیت میباشد.

توریست‌هایی که حس ماجراجویی دارند، میتوانند از اُلگاس به عنوان شروع سفر خود آغار کنند. و بعد به تماشای «دره پالم»، صخره‌های دیدنی دامنه‌های مک دونل و تنگهی کینکز» بروند. پرواز بر فراز دامنه‌های مک دونل، خاطرات به یادماندنی و شیرینی را در ذهن شما به یادگار خواهد گذاشت. 

ادامه مطلب ...

تغییرات جولای 2015

تغییرات جولای 2015

اداره مهاجرت استرالیا همانند هرسال در تاریخ 10 تیر(اول جولای ) هزینه های ویزا را افزایش داد.ضمنا نام ادره ی مهاجرت به اداره ی مهاجرت و کنترل مرزها تغییر پیدا کرد.

تغییرات جولای 2015  در مشاغل مورد نیاز استرالیا 

لیست بازنگری شده مشاغل مورد نیاز استرالیا برای سال 2015-2016 دیروز منتشر شد. این تغییرات برای درخواست هایی که از 1 جولای 2015 ارسال میشوند اعمال می شود که شامل تغییرات در لیست مشاغل مهارتی SOL و لیست مشاغل ترکیبی CSOL می باشد. 

ادامه مطلب ...

داشتن اقوام درجه یک در استرالیا

داشتن اقوام درجه یک در استرالیا

پرسش شده توسط : محمدرضا ادینه پور در تاریخ : دوشنبه 9 آذر 1394

درود.متولد01/01/48 وکارمندیک سازمان مالی هستم.همسرم خانه دار است پسرم21ساله ومغازه تعوض روغن دارد.پسرکوچکم16سال داردو به زبان انگلیسی مسلط میباشد/ درضمن یکی از برادرانم با خانواده4 نفره در برت زندگی مکنند/ یکی دیگرازبرادرانم با خانواده 3 نفره در ادلایت/ خواهرم و همسرش نیز در همان ادلایت زندگی میکنند/همچنین برادر دیگری دارم که خانواده 4 نفره و در ملبورن زندگی مکنند حالا سوالم از شمادوستان .جهت مهاجرت و اقامت بنده و خانواده ام چه کمکی میتوانیدانجام دهید؟متشکرم 

ادامه مطلب ...