مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

حمل و نقل در استرالیا

استرالیا یک کشور بزرگ با بسیاری از شهرستانها و شهرهایی است که دارای فاصله های بسیار زیاد هستند. انتخاب های حمل و نقل بسیاری برای استفاده در سراسر شهر و یا در سراسر کشور وجود دارد.

مایه کوبی در استرالیا

مایه کوبی کودکان و بزرگسالان را در برابر عفونت های مضر مصون نگاه می دارد. مایه کوبی اجباری نیست ولی برای تمام کودکان توصیه می شود. بعضی از ایالات و مناطق برای ثبت نام کودک در مهد کودک یا مدرسه گواهی مایه کوبی او را لازم دارند . این برای آن است که مهدکودک یا مدرسه بداند کدام کودک مایه کوبی نشده است.


شما می توانید از دکتر خانوادگی تان یا مرکز مراکز بهداشت اجتماعی بخواهید که فرزند شما را واکسن بزند. اگر مایل هستید که مایه کوبی را در مرکز بهداشت مردمی انجام دهید بایستی با آنها تماس حاصل نمائید تا بدانید که چه واکسنی موجود است و هنگام مایه کوبی چه وقت می باشد.


برای دریافت تخفیف مالیاتی کودکیاری Child Care Rebate فرزند شما باید از لحاظ مایه کوبی روزآمد بوده یا گواهی نامه معافیت از مایه کوبی (واکسیناسیون) داشته باشد.

مهاجرت پزشکان به استرالیا

مهاجرت پزشکان به استرالیا کمی دارای پیچیدگی های خاص است . البته در مقایسه با مهندسین و سایر مشاغل باید اشاره کنیم که کمی دشوارتر هم هست. ولی خوبی این مسئله این است که اگر موفق به اخذ ویزای کار بشوند، از دستمزدهای بالایی در استرالیا برخوردارند و می توانند زندگی مرفهی را در استرالیا ایجاد کنند.
نمره آیلتس 7 در هر مهارت امتحان آیلتس و شرکت در امتحانی به نام MCQ  گذرندان موفق این امتحان از لازمه های اقدام برای مهاجرت به استرالیا می باشد.
حال اگر متقاضی مهاجرت بتواند Job Offer  خاصی از طریق Agent  های رسمی فعال در حوزه خدمات پزشکان از استرالیا دریافت کند ، پروسه کار خود را خیلی آسان تر می کند. ولی در نظر داشته باشید گرفتن پیشنهاد شغلی کار سختی است و نیاز به ارتباطات قوی در ایالت های استرالیا دارد.
پزشکان بعد از گذراندن موفق امتحان آیلتس و MCQ  ، باید خودشان را در سازمانی مثل سازمان نظام پزشکی ایران رجیستر کنند.
این را هم اضافه کنم که بازار کار پزشک عمومی به خاطر قوانین پزشکی استرالیا بسیار مطلوب می باشد و حتی متخصصین ما که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، خودشان نرجیح می دهند به عنوان پزشک عمومی به فعالیت بپردازند.
راه دومی که برای پزشکان ودندانپزشکان پیشنهاد می کنیم و بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود ، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری است.
این نوع مهاجرت نیاز به آیلتس 4.5 دارد و پروسه زمانی آن هم از 6 ماه تا 9 ماه به طول می انجامد. پزشکان می توانند از طریق خرید یک کسب و کار اقدام به مهاجرت بکنند و بعد از اخذ اقامت برای فعال بودن در زمینه پزشکی اقدام کنند.
امیدوارم جامعه پزشکی ما همچنان مثل گذشته با دانش بالا در زمره زبردست ترین پزشکان دنیا قرار داشته باشند.

اتوبار

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری اسباب منزل و لوازم اداری

22149545 - 88563350 - 44849865

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.

سابقه کار ویزای تخصص استرالیا

در یکی از همایش هایی که در تهران برای علاقه مندان به مهاجرت استرالیا با حضور وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا و کیس آفیسر سابق اداره مهاجرت برگزار کردیم روی یک سابقه کار درست و کامل از دیدگاه کسی آفیسر مهاجرت بحث شد.

 

نکات تجربی خوبی برای سابقه کار از آن موضوع استخراج کردیم که برای مخاطبین ارمغان ویزا ارائه می کنیم.

 

نامه می بایست کاملا از زبان یک کارفرما نوشته شده باشد. یعنی به وضوح مشخص باشد که یک کارفرما به شما نامه سابقه کار داده است نه شخصی که سعی می کند نقش کارفرما رو برای شما اجرا کند.

مشخصات فرد متقاضی نامه باید کامل نوشته شده باشد. برخی فقط به ذکر نام و نام خانوادگی و نام پدر اکتفا می کنند.

سمت شغلی فرد متقاضی باید همسو با رشته گروه شغلی که قرار است از طریق آن به استرالیا مهاجرت کنید ، هماهنگ باشد. برای مثال مهندس عمران که به عنوان کارشناس نظارت پروژه اقدام می کند، سوابق کاری نظارتی باید ذکر شود .

حقوق دریافتی شخص می بایست کاملا در سال آخر مشخص شده و ذکر شود.

مدت زمان اشتغال به کار در آن شرکت به تفکیک روز، ماه ، سال اشاره شود.

اگر تمام وقت مشغول به کار بودید و یا پاره وقت به همراه تعداد مدت ساعت اشتغال اشاره شده باشد.

نامه اشتغال به کار حتما می بایست در نامه سربرگ دار رسمی شرکت نوشته شده باشد و مهر و امضا کارفرما مشخص باشد.

شرح وظایف شغلی به صورت جزیی و تفکیک شده . در این قسمت از کلی گویی پرهیز شود.

 

در این بخش خوب است بدانید که :

 

حقوقی که در نامه اشاره می کنید باید منطقی و روی اصول حسابداری باشد. عددی را ننویسید که نشان دهنده بزرگ نمایی کار شما باشد و یا کمتر از حد معمول دستمزد برای آن شغل خاص.

 

سعی کنید در نوشتن نامه سابقه کار از فرمت و اصطلاحات انگلیسی استرالیایی بیشتر استفاده کنید.

 

اگر سابقه کار خود را انگلیسی تهیه می کنید فراموش نکنید آدرس و شماره تلفن و مشخصات سربرگ شرکت را هم به انگلیسی ترجمه کنید.


اتوبار بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

باربری بارسلون با ارائه خدمات شبانه روزی و با سالها سابقه ی درخشان در خدمات باربری و حمل لوازم منزل، اداری، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.

اقامت استرالیا از طریق ویزای والدین

ویزای والدین برای مهاجرت به استرالیا

ویزای والدین برای مهاجرت به استرالیا، می تواند از طریق فرزندان مقیم پدر و مادر در کشور استرالیا صورت پذیرد.

شرایط افرادی که می توانند از این ویزا استفاده کننند به این صورت است که حتما می بایست نصف بیشتر فرزندان والدین در استرالیا حضور داشته باشند.

برای مثال اگر والدینی پنج فرزند داشته باشند، باید دو یا بیشتر از دو فرزند آن افراد در کشور استرالیا زندگی کنند. 

ادامه مطلب ...