مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به ملبورن استرالیا

5 مرحله کلیدی زیر را دنبال کنید تا بتوانید به ملبورن مهاجرت کنید و راحت در آنجا بمانید :

مرحله اول

در ارتباط با گزینه های اشتغال مرتبط با تخصص خود تحقیق کنید  دانستن اینکه چه فرصت های شغلی در دسترس است برای دستیابی به امنیت شغلی مهم است ما اطلاعات زیادی و برای شما آماده کردیم تا به شما در پیدا کردن شغل در ملبورن و ویکتوریا کمک کنند.

پیدا کردن یک شغل در ملبورن

صنایع ویکتوریا

فرصت های شغلی

اگر در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به عنوان یک کسب و کار در ملبورن هستید از بخش کسب و کار ما برای کار در ملبورن و کسب و کار در ویکتوریا مطالعه کنیدپیدا کردن یک خانه

وقتی شما به ویکتوریا مهاجرت می کنید شما می توانید انتخاب کنید که در یکی از بهترین شهرهای دنیا زندگی کنید  یعنی ملبورن  یا در مناطق زیبای ویکتوریا.

اطلاعات بیشتر در مورد ملبورن نحوه کرایه منزل در استرالیا و شرایط زندگی مهاجران ایرانی در شهر های مختلف استرالیا را می توانید از طریق فایل آموزشی مطالعه کنید

مرحله دوم

درخواست برای نامزد شدن و اخذ ویزا

درخواست دادن برای ویزای استرالیا اگر نمی دانید چگونه می توانید درخواست مهاجرت به استرالیا بدهید حتما فایل آموزشی مطالعه کنید در این فایل به صورت تصویری و مرحله به مرحله نحوه درخواست مهاجرت به استرالیا را آموزش داده ایم.  

تمام ویزاهای واجد که میتوانید بگیرید عبارت است از :

ویزای تجاری و سرمایه گذاری

ویزای مهاجرت کار

و…

مرحله سوم

درخواست برای ویزا

شما می توانید از طریق فایل آموزشی می توانید نحوه ارائه درخواست مهاجرت به کشور استرالیا را بیاموزید و مرحله به مرحله طبق آموزش پیش بروید  برای درخواست ویزای  استرالیا شما باید از طریق وب سایت وزارت داخلی درخواست کنید

مرحله چهارم

آماده شدن برای انتقال

اموال خود را جمع آوری کنید و از فهرست چک لیست ما استفاده کنید تا به شما کمک کند حرکت خود را سازماندهی کنید

مرحله پنجم

ورود و حل و فصل

برنامه مهاجرت ماهرانه و تجاری دولت استرالیا در زمینه کمک به کسب و کار سرمایه گذار و مهاجران ماهر و…  ارائه می شود.

شرایط مهاجرت به استرالیا سن

سن های بحرانی برای تمامی ویزا های تجربی موارد زیر می باشد : سن 29 , 34 , 39 , 44 و آخرین سن ممکن 49 و 364 روز است .

برای برنامه ویزای تجارت , سن 54 بحرانی است !

برای ویزای بازنشستگی , سن مورد نظر باید بیش از 55 باشد .

شرایط مهاجرت به استرالیا  حمایت خانوادگی

برای اینکه خانواده شما را ساپورت کنند ,( خواندن تجربه های استرالیایی ها و ویزای والدین ) ان ها باید ساکن استرالیا باقی بمانند – این بدان معنی است که فرد به مدت کمتر 2 سال (730 روز ) به عنوان مقیم استرالیا بماند .

شرایط مهاجرت به استرالیا  اجازه نامه

شرایط مهاجرت به استرالیا  : هنگامیکه افراد خواهان مهاجرت هستند , بیشتر اوقات به اجازه نامه احتیاج دارند . اگر اجازه نامه دریافت نکنید , ویزا به شما تعلق نمی گیرد و در صورت کسب اجازه نامه , به شما این امکان را می دهد که می توانید مشغول به کار شوید , می توانید بار ها وارد خاک استرالیا شوید .

شرایط مهاجرت به استرالیا  ویزا 

این همان چیزی است که برای مهاجرت به استرالیا به ان نیاز دارید ( به طور همیشگی یا مدت موقت )

انواع ویزا وجود دارد . اعم از ویزای دانش اموزی , ویزای تحصیلی , ویزای اسکان موقت و ویزای اسکان دائم

ویزای دائم . بیش از 120 مدل و دسته را به خود اختصاص داده اند …و بسته به شرایط فردی شما هستند و می توانید یک نوع یا چند نوع از این ویزا ها را اجرایی کنید .

بعضی از ویزا ها به شما اجازه کار در اینجا را می دهند , سایر ویزا ها اجازه تجارت , تحصیل و مانند این را می دهند .

شرایط مهاجرت به استرالیا  اسکان دائم

شرایط مهاجرت به استرالیا  : این ویزا درخواست شما برای اقامت در خاک استرالیا را به مدت نا محدود می پذیرد . شما به طور اساسی بعضی از حقوق ها مانند حق شهروندی اهدا می کند ولی پاسپورت استرالیا برای شرکت در انتخابات مورد نیاز نیست .( الزامی برای شهر وندان )

TR

این همان ویزای اسکان موقت است .

این ویزا موارد استفاده مختلفی دارد مانند ویزای مخصوص تعطیلات , اهداف تحصیلی   برای زندگی در استرالیا به مدت بیش از 4 سال .

خیلی از افرادی که برای کسب الزامات مربوط به اقامت دائم استرالیا به مشکل بر خورده اند , از طریق ویزای تی آر اقدام کرده اند و سپس جهت موقعیتی مشغول به کار شده اند که بتوانند از طریق ان شغل ویزای پی آر در یافت کنند . تجارتی در استرالیا پایه گذاری کنند , ویژگی صلاحیت های خاص را به دست آورند و گزن های زیادی را شامل حال خود کنند . کوچر به هیچ عنوان ویزای TR را پیشنهاد نمی کند به جز به افرادی که مطمئن به دریافت PR در اینده خواهند بود .

شرایط مهاجرت به استرالیا  اعضای یک خانواده

همه ی اعضای یک خانواده می توانند در مدتی گرفتن ویزا را اجرایی کنند .

زمانی که فرد A همسر فرد B یا کودک وابسته فرد B یا فرد A والدین فرد B و B کمتر از 18 سال سن دارند , فرد A اعضای بدون وابسته از خانواده نست به فرد B است .

فرزند وابسته : فرزندی است که به طور کامل به والدین خود وابستگی مالی دارد و نیاز به حمایت عاطقی والدین دارد ( معمولا سن کمتر از 21 و دانش اموز تمام وقت  در صورتی که بیش از 18 سال سن داشته باشد )

شرایط مهاجرت به استرالیا  انتخاب منطقه مورد نظر

شرایط مهاجرت به استرالیا  : آیا این به معنی اقامت در یک شهر  می باشد ؟ خیر… منظقه های انتخاب شده  برای مثال  شامل ,– تمام قسمت ویکتوریا و تمام قسمت جنوبی استرالیا می باشد . در سایر مناطق , تنها منطقه مترو منظور می باشد . این نکته را به یاد داشته باشید که تنها برای 2 یا 3 اجازه اقامت در استرالیا را دارید – گزینه بزرگی به نظر نمی رسد .

شرایط مهاجرت به استرالیا هزینه ها

هزینه های پیش بینی شده در قسمت گرفتن ویزا :

تمامی برنامه های حق الزمه ساختمان مهاجرت در برنامه خویشاوندی پرداخت می شود .

تمامی هزینه های ارسال ویزا ( پیک سریع , ایمیل و … ) برعهده متقاضی می باشد .

تمامی حق الزمه حرفه ها توسط شما پرداخت می شود .

مکانی که درخواست داده اید , و هزینه تمام مشاغل ارزیابی می شوند .

شرایط رفتن به استرالیا در سال 2019

 اکثر شهر های این کشور جزو 30 شهر برتر دنیا از نظر ویژگی و سطح بالایی زندگی هستند .

اغلب مهاجرانی که قصد پرداخت هزینه به صورت دلار را دارند , بهتر است که به شهر های ملبورن , سیدنی و پرت بروند چرا که اکثر مهاجران به این شهر ها نقل مکان می کنند . اگر چه , افرادی که درامد خود را به صورت aud در می اورند , این شهر ها به آن ها پیشنهاد نمی شود چرا که هزینه ی زندگی و اقامت در این شهر ها سرسام آور است .

 توجه داشته باشید منطقه و شهری که برای اسکان انتخاب می کنید باید به آب و هوای اش نیز توجه کنید .  این یک کشور تفاوت های اقلیمی و آب و هوایی متفاوت و متنوعی دارد .

  انواع ویزا که مهاجران قصد دریافت ان را دارند باید یک سری خصوصیات را دارا باشند , مانند توانایی انگلیسی صحبت کردن , داشتن مهارت و تجربه مورد نیاز , سلامت بودن چه جسمی و چه ذهنی , تیپ های شخصیتی و …

شرایط رفتن به استرالیا : مهاجرت به استرالیا یک رویای بزرگ برای اکثر مهاجران  می باشد , چه افرادی که در اروپا زندگی می کنند و چه مردمان آسیا که جمعیت زیادی از مهاجرت را به خود اختصاص داده اند و علاقه ی بسیاری به مهاجرت دارند .

علاوه بر آن , یک مقصد عالی برای افراد جوان دانشجو و حرفه ای های جوان می باشد , از سراسر دنیا , افرادی که با استفاده از ویزای تحصیلات به استرالیا می روند و برای مدت زمان طولانی در آن جا مشغول به کار می شوند .

مناظر طبیعی , سواحل و سطح زندگی بالا تنها دلیل مهاجران برای انتخاب این مقصد به عنوان خانه دوم شان نیست . تعدادی از مهاجران جهت تجارت , و بسیاری دیگر به امید داشتن زندگی بهتر به این کشور مهاجرت می کنند .

محرک و دلیل شما برای مهاجرت هر آن چه که می خواهد باشد , باید درباره بهترین شهر های این کشور که جز 30 شهر برتر دنیا هستند , بدانید . نکته مهم دیگر این که , استرالیا در سال 2016 رتبه 7ام در دنیا از نظر سطح بالای زندگی به خود اختصاص داده است .

علاوه بر آن , شاید برای تان جالب باشد بدانید که هنگامی که این شهر ها جز شهر های برتر دنیا شناخته و رتبه بندی شدند , هزینه های زندگی به این مقدار نبوده است .

در سال 2015 , شهر مرسر از نظر سطح زندگی , از موقعیت گران قیمت ترین شهر دنیا و شهر موجود بر روی زمین , سقوط کرده است و دیگر این گونه نیست . بگذارید مثالی از مجله سال 2015 برای تان بیاورم . شهر سیدنی از رتبه 26 دنیا به رتبه 31 سقوط کرد , شهر ملبورن از رتبه 33 به رتبه 47 سقوط کرد و شهر پرت نیز از رتبه 37 به 48 سقوط کرده است .

شرایط رفتن به استرالیا : اگر چه , علت اولیه این تغییر , افت شدید ارزش پول ملی استرالیا در مقابل دلار آمریکا بود . هم چنین , افرادی که در استرالیا مشغول به کار هستند و درآمد خود را به صورت َ,ِ AUD دریافت می کنند کاملا در تضاد است , چرا که هزینه ی زندگی با توجه به افت شدید پولی در حال افزایش چشمگیر است .

در استرالیا به کجا مهاجرت کنم؟

اگر در حال حاضر شما به عنوان مهاجر و با ویزا می خواهید بروید یا در حال حاضر پیشنهاد کاری از یک شهر به شما شده است , این قسمت شامل حال شما نمی شود .

افرادی که به استرالیا مهاجرت می کنند یک تصمیم مهم گرفته اند : کجا بروم ؟ در حالی که مهاجران در هیچ نقطه ای جمع نشده اند , مهاجران مبنا کار را مهاجرت به شهر های بزرگ می گذارند یعنی پایتخت 6 استان و دو ولایت بزرگ استرالیا .

این موضوع از جوانبی مهم محسوب می شود . اولین و مهم ترین دلیل , وسعت کشور است , اگر به شهر های مهم و تاثیر گذار این کشور مهاجرت نکنید , ممکن است پشیمان شوید ! دلیل بعد , برای افرادی که هنوز دنبال کار و پیشنهاد کاری هستد , مهاجرت به شهر های بزرگ و مهم این کشور گزینه ای بهتر خواهد بود .

مهاجرت به استرالیا شهر پرت

مهاجرانی که اخیرا به این کشور وارد شده اند , پرت را به عنوان خانه جدیدشان انتخاب کرده اند . حتی در سال 2016 , پرت یک شهر مهم بر روی کره خاکی بود , اما این شهر ساکنان جدیدی را از سر تا سر دنیا در خود جای داده است . این موضوع به دلیل آب و هوای مرطوب و استوایی این شهر است .

از آن جایی که ایالت های اطراف منابع با ارزشی مانند طلا , نفت و آهن دارند , صنعت معدن این شهر توانسته تعداد زیادی از کارگران و کارمندان را جذب خود کند . این امر , موجب می شود که درخواست و تقاضا برای دکتر ها , پرستار ها , معملم ها و کارمندان عمومی بالا برود .

هم چنین , این شهر کاملا پر یاه معدن است , بنا براین کار گران باید ویزای کار دریافت کرده و سپس شروع به کار کنند , که تنها برای منتقطه های با رشد جمعیت کم است . هم چنین , افرادی که به دنبال دریافت این ویزا هستند , باید در خارج از شهر پرت زندگی کنند یا مشغول به کار باشند .

در سال های اخیر , اقتصاد این کشور بسیار باشکوه شد . اگر چه , اخیرا اقتصاد این کشور با مشکلاتی روبرو بوده است . که این مورد به علت کم بها و کم ارزش شدن ازرش پول ملی در مقابل دلار آمریکا است که باعث شده است ارزش و قیمت منابع موجود این کشور در بازار های جهانی با کاهش مواجه شوند . این موارد به طور چشمگیری بر صنعت معدن این کشور تاثیر گذاشته است و مشکلات فراوانی را به وجود آورده است . صرف نظر از کاهش صنعت معدن , اقتصاد این کشور هم چنان استوار و مقاوم مانده است . این امر به دلیل منطقه های سرویسی واگذار شده است که حدود 70 درصد از GDP کش.ر را در بر گرفته است .

مهاجرت به استرالیا شهر بریسبین

بریسبین که در جزیره پرنسس است سال هاست که به دلیل پذیرش مهاجران و تاجران بین المللی معروف شده است . علاوه بر اقتصاد پیشرفته و منحصر به فرد , در منطقه های دنیا , یکی از کشور هایی ست که سریع ترین رشد اقتصادی را دارا ست . در سال های اخیر , این شهر به دلیل وجود مراکز علمی و تکنولوژی نیز معروف شده است . اگر از اقتصاد با شکوه این کشور بگذریم , مسائل بسیاری در زمینه فرهنگ و هنر این شهر قابل توجه است .

بعضی از مهاجرانی که به فکر خوش گذرانی هستید , می توانند این شهر را به دلیل آب و هوا عالی انتخاب کنند ؛ شهر بریستبین را منطقه های اطراف زیبایی در بر گرفته اند و افراد بسیاری که به این موارد علاقه دارند می توانند این شهر را انتخاب کنند چرا که دارای صخره های بزرگ است . در واقع یک شهر توریست پسند است .

مهاجرت به استرالیا شهر سیدنی

سیدنی پایتخت نیو سوس ویلز است و هم چنین بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر استرالیا است . از آن جایی که این شهر مرکز اقتصادی و مالی کشور است , بسیاری از موسسه های مالی خارجی و سرمایه گذاران , بیمه ای و تجاری در این شهر مشغول به کار می شوند .

جمعیت مهاجران تشکیل دهنده این کشور متنوع است و تمامی فرهنگ ها را شامل می شود در حالی که یک شهر بسیار گران قیمت است . در یکی از وب سایت ها در سال 2015 , سیدنی از بین 200 مقصد , مقصد 31 است . یافتن توافقات مناسب و قابل قبول بسیار چالش بر انگیز است .

اگر چه , موسسه های تحصیلی و فعالیت های تفریحی بسیار گران قیمت است . بسیاری از دانشگاه های قدیمی , پارتی های شبانه هیجان انگیز استرالیا , در این شهر قرار دارند اگر چه ذکر این نکته است که بگوییم این شهر مرکز هنر کشور می باشد . شرایط متنوع که در زمینه ی ورزشی در این شهر وجود دارد این اطمینان را ایجاد می کند که این شهر مناسب تمامی افراد و سلیقه ها است .

شرایط رفتن به استرالیا بدون داشتن ویزاهای شغلی

برنامه skill select محصوص افرادی است که هیچ گونه پیشنهاد شغلی ندارند و با استفاده از این نوع ویزا به دنبال شغل در استرالیا هستند . این دسته از افراد به پیشنهاد شغلی نیاز ندارند , اما باید ثابت کنند که مهارت و توانایی های لازم برای مشغول به کار شدن در منصب هایی در لیست مهارت های با تجربه در استرالیا قرار گرفته است را دارا هستند .

اگر شما در مشاغلی مهارت دارید که در بازار کار استرالیا برای ان تقاضا زیاد است , باید در یک ازمون شرکت کرده و حداقل امتیاز لازم را کسب کنید . امتیازات بر اساس مهارت و سطح زبان انگلیسی , تجربه کاری ویژه یا سایر مهارت هایی محاسبه می شود که باعث شود کارفرما شما را به کشور خود بیاورد .

این گونه به نظر می رسد که با دریافت امتیاز خوب , به طور اتوماتیک , شما را شایسته دریافت ویزا مهاجرت دائم در مناطق استرالیا می داند . اگر چه , این مورد دیگر قرار وجود ندارد . جهت مشاهده و دریافت اطلاعات جدید در زمینه کاری , لطفا پاراگراف زیر را با دقت بخوانید .

شرایط رفتن به استرالیا برای افرادی که پیشنهاد کاری دارند

اگر در حال حاضر به شما پیشنهاد کاری در استرالیا داده شده است , برای دریافت ویزا مهاجرت حمایت کارفرما درخواست می دهید . انواع ویزا ها که در این دسته وجود دارد شامل ویزا های موقت و دائم می شود .

متداول ترین ویزای مهاجرت موقت , ویزا کار موقت ( با تجربه ) می باشد ؛ کارفرمایان از این نوع ویزا استفاده می کنند و یک کار گر با تجربه خارجی را برای حداکثر دوره چهار سال حمایت می کنند . این ویزا به کار فرمایانی تعلق می گیرد که به عنوان حامی شما رفتار می کنند و مانند شغل کامل شما می شوند اما به یک موقعیت درون شرکت یا موسسه تعلق نمی گیرد.

یک نمونه ویزای دائم که در این دسته قرار دارد , ویزا طرح کارفرمای مطرح شده ؛در این نوع از دسته به کارفرمایان این اجازه داده شده است تا از مهاجران خارجی استفاده کنند و وظایف و مشاغلی که خالی می باشند و هیچ متقاضی بومی استرالیا برای این کار داوطلب نیست , را با استفاده از مهاجران انجام دهند.

انتخاب بهترین منطقه برای اقامت استرالیا

وقتی که نوبت به انتخاب یک شهر یا منطقه برای سکونت می رسد , آب و هوا و شرایط اقلیمی می تواند بر تصمیم شما تاثیر گذار باشد . این کشور دارای شش نقطه متفاوت اقلیمی است :

نقطه ای که دارای آب و هوای گرم و مرطوب در ناحیه های شمالی کوهستان می باشد .

 یک منطقه کوچک که دارای اب و هوای مرطوب است در سواحل شرقی قرار گرفته است .

 منطقه ای که دارای هوای گرم و خشک است و زمستان های گرمی دارد . قسمتی شامل منطقه های شمالی درون مرزی و قسمتی شامل سواحل غربی می باشد.

 منطقه ای با دمای متعادل که دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد است و در سواحل جنوبی قرار گرفته است .

 منطقه ای با آب و هوای سرد و خنک که شامل تاسمانیا و قسمت کوچکی از نیو سوس ولس می باشد و نیز منطقه ی ویکتوریا که تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد .

نکته ی دیگری که حائز اهمیت است , دریافت سرویس هایی ست که توسط یکی از مراکز حرفه ای مهاجرت یا مشورت پیشنهاد می شود . موسسه هایی که در زمینه ی مهاجرت در استرالیا در حال فعالیت هستند , با اداره ی مرکزی مهاجرت استرالیا در ارتباط اند . هم چنین پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی حتما فایل آموزشی استرالیایی شو را ادانلود و مطالعه نمایید .