مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای استرالیا - مهاجرت به استرالیا

امروزه سفر و مهاجرت به دیگر کشورها ، همگام با رشد فناوری و علم و دانش گسترش یافته و مردم در سرتاسر جهان به منظــور ایجاد تغییـر و تحـول و دست یابی به شرایط محیطـی و کـــاری بهتر اقدام به مهاجـــــرت به سایــر کشورهای جهان میکنند . بدیهی است هر چه میزان تخصص ، تحصیلات و مهارتهای افراد بالاتر باشد امکان جـذب و پذیرش در سایر کشورها نیز به مراتب افزایش خواهد یافت .  ادامه مطلب ...

سیاست در استرالیا

سیاست و احزاب در استرالیا

در استرالیا مردم ابتدا نمایندگان خود را انتخاب می کنند و رئیس حزبی که در مجلس بیشترین نفرات انتخاب شده را داشته باشد به عنوان نخست وزیر مسئول تشکیل کابینه ی دولت می گردد.

سیاست و حکومت در استرالیا

استرالیا کشوری از کشورهای مشترک المنافع است که حکومت ان پادشاهی مشروطه می باشد و بالاترین مقام سلطنتی بریتانیای کبیر(ملکه الیزابت دوم) ملکه این کشور نیز محسوب می شود که جانشین ملکه در این کشور فرماندار کل استرالیاست که فرماندار کل فرمانداران ایالت های این کشور را تعیین می کند.

با وجود اینکه فرماندار کل بر طبق قانون اساسی اختیرات فراوانی دارد در عمل شخص اول اجرایی در استرالیا نخست وزیر است که طی یک فرایند دموکراتیک انتخاب می گردد و دولت را تشکیل می دهد.

در استرالیا مردم ابتدا نمایندگان خود را انتخاب می کنند و رئیس حزبی که در مجلس بیشترین نفرات انتخاب شده را داشته باشد به عنوان نخست وزیر مسئول تشکیل کابینه ی دولت می گردد.

حکومت استرالیا از سه بخش تشکیل می شود:قوه مقننه (مجلس) قوه مجریه (دولت و دستگاههای اجرایی)و قوه قضاییه. و کابینه دولت مهم ترین رکن سیاست گذاری در استرالیاست.

اصلاح قانون اساسی استرالیا در دسامبر 1985 صورت گرفت. قانون اساسی استرالیا را می توان با رای مثبت اکثریت طی یک همه پرسی دگرگون کرد.
پارلمان استرالیا شامل دو بخش اصلی است :مجلس نمایندگان و سنا. پارلمان فدرال از سال 1901 تا 1927 در ملبورن تشکیل جلسه می داد ولی از ان به بعد به پایتخت جدید یعنی کانبرا انتقال یافت.

احزاب سیاسی در استرالیا

  • حزب کارگر(Australian Labor Party)
  • حزب لیبرال (Liberal Party Of Australia)
  • حزب ملی( National Party OF Australia)
  • حزب سبز(Australian Greens)
  • حزب محافظه کار اجتماعی اول خانواده (Family First)


از سای 1996 تا 2007 حزب لیبرال قدرت را در این کشور در دست داشت که مدت 11 سال جان هوارد نخست وزیر این کشور بود ولی در سال 2007 حزب کارگر توانست رقیب خود حزب لیبرال را شکست دهد و پس از ان در تاریخ سپتامبر 2013 در انتخابات فدرال تونی ابوت از جناح ائتلافی پیروز شد.
استرالیا علاوه بر عضویت سازمان ملل متحد از سال 1945 در اتحادیه کشورهای مشترک المنافع و سازمان جهانی غذا(FAO) بانک جهانی و فدراسیون بین المللی حسابداران جهان (IFAC) وسازمان بین المللی کار (ILO) و صندوق بین المللی پول (IMF)و سازمان جهانی هوا شناسی (WMO)و سازمان بهداشت جهانی (WHO) و یونسکو و بسیاری از سازمانهای بین المللی دیگرعضو است.

پارچه مبلی

فروش انواع پارچه مبلی ایرانی و خارجی ، پارچه مبلی آبرنگی ، پارچه مبلی سه بعدی

پارچه مبل استیل ، مبل راحتی و تمام پارچه ، مبل اسپرت

مرکز تخصصی رویه کوبی مبل آرمین

ترابری همگانی در استرالیا

وسائط نقلیه عمومی مختلفی در استرالیا برای استفاده عموم وجود دارد و آن ها شامل اتوبوسها، قطاربین شهری، قطار داخل شهری و کشتی می باشد. شما باید برای استفاده از اغلب خدمات کرایه پرداخت کنید و یا بلیط خریداری کنید. برای دانشجویان و دانش آموزان و دارندگان کارت بهداشتی  تخفیف هائی وجود دارد. 


ترابری همگانی در استرالیا


 بروشور ها و جداول زمانبندی شده در اکثر شهرداری های دولتی و مراکز ویزیتی، ایستگاه های راه آهن، کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی عمومی قابل دسترسی می باشد.


برای اطلاعات در رابطه با ترابری همگانی و حمل و نقل دولتی در ایالت یا منطقه تان از جمله تهیه بلیت، جدول زمانی حرکت وتخفیف ها با نهاد های زیر تماس بگیرید:

,


ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید تخصصی ترین مرکز اخذ ویزای استرالیا

حقوق و حمایت در محیط کار

همه کارگرانی که  در استرالیا هستند در محل کار خود مشمول حقوق بنیادی و حمایت هستند.


کار عادلانه Fair Work Australia یک نقطۀ مرکزی برای تماس کارگران و کارفرمایان و اخذ رایگان اطلاعات و راهنمائی در مورد نظام روابط محیط و قوانین کار در استرالیا می باشد. دفتر دادرس کار عادلانه Fair Work Ombudsman بخشی از کار عادلانه استرالیا می باشد و دفتر هایش را در تمامی شهر های مرکزی در 18 شهر مختلف استرالیا وجود دارد.


اگر در مورد نحوۀ کاربرد قانون در محل کار خودتان نگرانی داشته باشید یک دادرس کارعادلانه می تواند شکایت شما را بررسی کرده، فرایند و روند دادگاه را دنبال کند و به عنوان نماینده کارمندان تحت قانون کار عادلانه 2009 عمل کند.


اگر شما یک پیمانکار مستقل هستید، شما نیز در محیط های کاری مشمول حقوق و حمایت کاری هستید.

مشاوران مالی در استرالیا

مشاوران مالی استرالیا  اطلاعاتی برای کسانی که در مضیقه مالی هستند، فراهم می کنند. ارزیابی دقیق از وضعیت فرد یا خانواده می شود و نیز چه می تواند انجام شود و را به راه چاره ای برای مشکلات مالی پیدا گردد و ممکن است مزایای و معایب آن انتخاب ها را بررسی کنند.


برای یافتن یک مشاور مالی نزدیک خودتان به کمیسیون امنیت و سرمایه گذاری استرالیا Australian Securities and Investments Commission - ASIC یا به تارنما این مرکز مراجعه کنید.