مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

تحصیل در استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا یکی از انواع مختلف ویزای استرالیا است که برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است و مانند سایر ویزاهای استرالیا شرایط و ضوابط خاص خود را دارد !

تحصیل در استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

اولین مرحله برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا پذیرش توسط یکی از دانشگاه های استرالیا و همراه داشتن نامه پذیرش - office letter - است که برای این منظور شما باید کارهای زیر را انجام دهید

  • انتخاب رشته تحصیلی در شهر و دانشگاه مورد نظر
  • درخواست پذیرش از یک یا چند دانشگاه استرالیا - برای افزایش احتمال تایید شدن
  • دریافت نامه پذیرش و تأییدیه ی الکترونیکی ثبت نام در دانشگاه
  • اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا - تذکر : هر دانشگاه ممکن است مدارک متفاوتی را درخواست کند و همینطور انواع مختلفی از ویزاهای تحصیلی استرالیا وجود دارد نظیر دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا ، فنی حرفه ای و ...

امتیازاتی که ویزای تحصیلی استرالیا برای شما خواهد داشت

  • در صورت تمایل میتوانید خانواده خود را با خود همراه کنید
  • کار دانشجویی تا سقف 20 ساعت برای شما و خانواده شما مجاز خواهد بود و همچنین شما میتوانید قبل از شروع تحصیل و آغاز ترم تحصیلی و تعطیلات میان ترم به صورت نا محدود کار کنید.
  • همسر شما مجاز است در یک رشته تحصیلی 3 ماهه ثبت نام نماید ولی در صورتی که همسر بخواهد بیش از 3 ماه تحصیل کند خود باید برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نماید.
  • عدم محدودیت در رفت و آمد به خاک استرالیا

مدت زمان ویزای تحصیلی استرالیا

اگر مدت زمان رشته تحصیلی بیش از 10 ماه باشد و در پایان سال تحصیلی (نوامبر-دسامبر) به پایان رسد، اعتبار ویزای تحصیلی شما تا تاریخ 15 مارچ سال آینده زمان خواهد داشت و اگر مدت زمان رشته تحصیلی بیش از 10 ماه باشد ویزا تا 2 ماه بعد از پایان تحصیلات زمان خواهد داشت و اگر رشته تحصیلی کمتر از 10 ماه باشد ویزای تحصیلی استرالیا تا 1 ماه بعد از اتمام تحصیل زمان خواهد داشت.

پرسش های مهم درباره ویزای تحصیلی استرالیا

1- آیا ویزای تحصیلی ، ویزای اقامت دائم استرالیا است ؟ خیر !

2- مدرک زبان مورد نیاز برای ویزای تحصیلی استرالیا چیست ؟ آیلتس آکادمیک که بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است و در صورتی که بخواهید با آیلتس جنرال پذیرش شوید باید دوره های زبان بیشتری بگذرانید

3- مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا چیست ؟ مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم برای دوره کارشناسی، مدرک کارشناسی برای دوره کارشناسی ارشد.

4- آیا امکان تغییر دانشگاه پس از دریافت ویزا وجود دارد ؟ خیر - از سال 2007 به بعد این امکان وجود ندارد.

5- آیا شرایط مالی خاصی برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا وجود دارد ؟ بله و این هزینه ها بطور معمول بسیار بسیار زیاد است !

6- آیا موسسه تداوم نسل سپید در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا فعالیت میکند ؟ در حال حاظر خیر ولی ممکن است در آینده ویزای تحصیلی استرالیا در برنامه های این موسسه قرار گیرد.

7- شما جهت مهاجرت به استرالیا و اقامت دائم چه پیشنهادی دارید ؟ بهترین و مطمئن ترین و در عین حال کم هزینه ترین روش مهاجرت به استرالیا اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا که البته شرایط و ضوابط کاملا متفاوتی با ویزای تحصیلی استرالیا دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در این وب سایت به جستجو - ویزای اسکیل ورکر - بپردازید یا با مشاورین و کارشناسان مهاجرت به استرالیا موسسه در تماس باشید.

ویزای صاحبان کسب و کار

ویزای صاحبان کسب و کار (زیرگروه 890)

این ویزا یک ویزای اقامت دائم محسوب می شود. با داشتن این ویزا شما می توانید تا 5 سال به و از استرالیا سفر کنید. این ویزا جهت افرادی است که در استرالیا صاحب کسب و کار (تجارت) می باشند یا مدیریت یک کسب و کار (تجارت) را به عهده دارند.

شرایط مورد نیاز:
•    داشتن یکی از ویزایهای موقت ذیل:
o    ویزای موقت صاحبان کسب و کار (زیرگروه 160)
o    ویزای موقت مدیران ارشد (زیرگروه 161)
o    ویزای موقت سرمایه گذاری (زیرگروه 162)
o    ویزای موقت صاحبان کسب و کار دارای اسپانسر ایالتی/منطقه ای (زیرگروه 163)
o    ویزای موقت مدیران ارشد دارای اسپانسر ایالتی/منطقه ای (زیرگروه 164)
o    ویزای موقت سرمایه گذاری دارای اسپانسر ایالتی/منطقه ای (زیرگروه 165)  
•    با داشتن یکی از ویزاهای فوق حداقل 12 ماه در دو سال گذشته در استرالیا زندگی کرده باشید
•    تعهد حقیقی جهت ادامه کسب و کار یا سرمایه گذاری در استرالیا داشته باشید.
•    مدیریت کسب و کار در دو سال گذشته قبل از اعلام درخواست ویزا

شرایط مورد نیاز تجاری:
•    شما بایستی تا دو کسب و کار را در استرالیا به صورت مستقیم و مستمر در دو سال گذشته مدیریت کرده باشید.
•    داشتن مالکیت تجاری :
o     مالکیت 51 درصد از کسب و کار در صورتی که گردش مالی سالیانه کمتر از 400 هزار دلار استرالیا باشد.
o    مالکیت 30 درصد از کسب و کار در صورتی که گردش مالی سالیانه بیشتر از 400 هزار دلار استرالیا باشد.
o    مالکیت 10 درصد از یک شرکت دارای سهامی عام
o    مالکیت 10 درصد از کسب و کار اصلی شما در استرالیا در صورتی که قبل از آوریل 2010 خریداری شده باشد
•    در سال گذشته کسب و کار اصلی شما (یا هر دو کسب و کار اصلی شما) دارای گردش مالی حداقل 300 هزار دلار استرالیا بوده است
•    در سال گذشته ارزش خالص دارایی شما (یا مجموع دارایی شما و همسرتان) در کسب و کار اصلی شما (یا هر دو کسب و کار اصلی شما) در استرالیا حداقل 100 هزار دلار استرالیا بوده است. و ارزش خالص دارایی های شخصی و تجاری شما در استرالیا به حداقل 250 هزار دلار استرالیا رسیده باشد.
•    در سال گذشته حداقل دو نفر (شهروند استرالیا، مقیم دائم یا دارنده پاسپورت نیوزیلندی، بغیر از اعضای خانواده خود) را به صورت تمام وقت در کسب وکار خود یا همسر خود بکارگمارده باشید.
این ویزا یک ویزای دائم است و با داشتن این ویزا شما و خانواده تان می توانید:
•    به صورت نامحدود در استرالیا اقامت داشته باشید
•    در استرالیا مشغول به کار و تحصیل شوید
•    از سرویس مراقبت های پزشکی (مدیکر) استفاده کنید
•    درصورت داشتن شرایط لازم جهت شهروندی استرالیا اقدام کنید
•    اسپانسر بستگان واجد شرایط خود جهت اقامت دائم شوید
•    تا پنج سال از تاریخ صدور ویزا از و به استرالیا سفر کنید

مهاجرت استرالیا - تهیه cdr برای سازمان مهندسین

تهیه cdr برای سازمان مهندسین

پرسش شده توسط : مجید ریاحی در تاریخ : جمعه 3 اردیبهشت 1395

با سلام و عرض خسته نباشید

امتیاز دانشگاه آزاد کرج چقدر است ؟

دانشگاه آزاد کرج با تهران از لحاظ امتیاز متفاوت است؟

چطور میتوانیم cdr بگیریم ؟

من از موسسه ی تیف که استرالیایی هست در مجتمع فنی تهران مدرک مدیریت دارم آیا این مدرک را قبول دارند؟  ادامه مطلب ...

مهاجرت از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر ایالتی

مهاجرت از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر ایالتی - ویزای کلاس 190


خیلی اوقات اتفاق می افتد که افرادی شرایط اولیه را جهت اخذ اقامت دائم استرالیا دارا نمی باشند. یکی ازدلایل رایج که افراد ،واجد الشرایط اخذ اقامت دائم به طور مستقیم نمی باشند کمبود امتیاز و نرسیدن مجموع امتیازات به 60 است. این مسئله همانطور که در بالا ذکر گردید می تواند به دلیل داشتن سن بالا، ضعیف بودن در زبان انگلیسی، نداشتن مهارت کافی در حرفه خود، دارای مهارت در حرفه ای که از طرف استرالیا امتیاز بالایی ندارد و غیره باشد. این دسته از افراد می توانند از راه های غیر مستقیم به اقامت دائم استرالیا دست یابند.شما با استفاده از این روش 5 امتیاز به جمع امتیازات خود اضافه می نمایید و چنانچه خود دارای 55 امتیاز باشید می توانید از این طریق اقدام نمایید .


دراین روش بایستی درخواستی جهت اخذ اسپانسر به یکی از ایالت های استرالیا که به مهارت فرد احتیاج دارند ارسال شود که در این صورت باید شغل فرد در لیست اداره مهاجرت آن ایالت وجود داشته باشد.


در صورت بودن شغل در لیست ایالتی و صدور گواهی اسپانسرشیپ از ایالت مورد درخواست به جمع امتیازات شما 5 امتیاز افزوده می شود و بدین ترتیب اداره مهاجرت به شما اجازه اقامت در آن ایالت و نتیجا مهاجرت به استرالیا را می دهد . البته ایالتهای استرالیا بی دلیل چنین کمکی را به شما نمی نمایند بلکه از شما انتظار دارند در قبال این کمک ، دو سال اول ورودتان به استرالیا را در آن ایالتی که اسپانسر شما شده است زندگی کنید .


بسیاری از ایالتها وقتی اسپانسر فردی می شوند خدمات بسیار عالی ، منظم و از قبل بر نامه ریزی شده ای را در اختیار آن فرد قرار خواهند داد تا آن فرد بتواند از مشکلات اولیه غربت در بدو ورود سریعتر عبور کرده و هر چه سریعتر با جامعه و فرهنگ جدید تطبیق پیدا کند. این حمایت ایالتها تاکنون بسیار مفید بوده و حتی نشان داده است که از داشتن دوست و فامیل و آشنا نیز موثرتر می باشد. وقتی یک ارگان دولتی شما را مورد حمایت قرار می دهد شما دارای یک پشتوانه سیستماتیک و سازمان دهی شده خواهید بود که هدفش این است که هر چه سریعتر شما را وارد بازار کار نموده و از تخصصتان جهت پیشرفت جامعه استفاده نماید که البته این کار باعث می شود شما هم سریعتر به پله های پیشرفت در جامعه جدید قدم بگذارید. البته این اسپانسر هیچگونه ضمانتی در خصوص پیدا کردن کار نخواهد داشت و فقط کمکهایی را در این خصوص به شما ارائه می دهد.

به نظر ما این را می توان یک معامله دو جانبه نامید که در آن سود هر دو طرف در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که شما هنگام ورود به استرالیا در شهر و ایالتی ساکن خواهید شد که به نیروی کار و مهارت شما احتیاج دارد بنا براین:


* به دلیل این که ایالت مربوطه علاقه دارد هر چه سریع تر به ثمره سرمایه گذاری خود روی شما دست یابد، بطور غیر مستقیم به شما کمک خواهد نمود که وارد بازار کار شده و با به کار گیری مهارت خود در آن ایالت باعث پیشرفت صنعتی، علمی، اجتماعی و فرهنگی آن ایالت بشوید.


* باز هم به دلیل فوق، ایالت مربوطه به شما کمک خواهد نمود که مراحل اولیه تثبیت شدن در کشور جدید را سریع تر پشت سر بگذارید. به همین دلیل در مواردی از قبیل: پیدا کردن محل زندگی مناسب، مدرسه بچه ها (در صورت نیاز)، تقویت زبان انگلیسی خودتان و همسرتان و بچه ها (در صورت داشتن)، تطبیق پیدا کردن با محیط جدید به لحاظ اجتماعی و فرهنگی، پیدا کردن راه و چاه های قانونی و غیر قانونی (البته منظور از غیر قانونی راهنمایی شما جهت شناخت نسبت به کارهایی است که نباید انجام شود) و بسیاری از خدمات دیگر به شما کمکهای شایانی می نماید .


لیست مشاغل مورد نیاز ایالتها در هر زمان با توجه به شرایط اقتصادی و بازار کار در ایالت مربوطه بدون اطلاع قبلی تغییر می نماید. این که فرضا ایالت استرالیای جنوبی در حال حاضر به نیروی کار متخصص در زمینه شیمی نیاز دارد، دلیل بر این نیست که 4 ماه بعد نیز این ایالت افرادی با تخصص شیمی را بپذیرد. پس سعی کنید برنامه خود را برای مهاجرت به استرالیا طوری تنظیم نمایید که همه کارهایتان حد الامکان به موقع انجام گردد تا به موقع نیز بتوانید از فرصت داشتن یک اسپانسر ایالتی استفاده نمایید. 


لطفا توجه داشته باشید که بعضی از اسپانسرهای ایالتی از آنجا که می خواهند مطمئن باشند که شما در بدو ورودتان به ایالتهای آنها دچار مشکل مالی نخواهید شد، و انگیزه کافی جهت ورود به بازار کار را خواهید داشت، زمانی که از آنها تقاضای اسپانسر شدن می نمایید از شما خواهند خواست که نشان دهید تا حد و حدودی توانایی مالی دارید که بتوانید امورات اولیه خود را در آن ایالت بگذرانید. 


* مهاجرت (مشروط) از طریق مهارت و تخصص با حمایت یک ناحیه یا اقوام درجه یک - ویزای کلاس 489


در این نوع ویزا نیز همانند ویزای 190 باید شغل فرد در لیست مشاغل مورد نیاز ناحیه وجود داشته باشد با این تفاوت که در ابتدا به شخص متقاضی ویزای اقامت مشروط چهار ساله اعطا می شود  و فرد بایستی 2 سال در ناحیه ای که اسپانسر شده است  زندگی کند که در طی آن دو سال یک سال نیز مشغول به کار باشد تا این ویزا منجر به اقامت دائم شود. توضیح اینکه بالای 95% پرونده ها در این حالت منجر به اقامت دائم می شوند و این نوع از ویزا به دلیل داشتن شرایط ساده تر از قبیل نمره IELTS پایین تر در بعضی رشته ها و داشتن اولویت بررسی در اداره مهاجرت و نهایی شدن سریعتر پرونده ، بسیار حائز اهمیت و توجه می باشد. در این حالت به شما 10 امتیاز اضافه می شود و در صورتیکه شما حداقل 50 امتیاز از سایر موارد کسب نموده باشید می توانید از این روش اقدام کنید 


همچنین اگر یکی از اقوام درجه یک ( پدر - مادر - خواهر - برادر - عمه - عمو - خالی - دایی ) شما و یا همسرتان مقیم یا سیتی زن استرالیا باشند و در یکی از ایالتهای مورد نظر اداره مهاجرت یا منطقه های خاص زندگی نمایند ، به مجموع امتیازات شما 10 امتیاز اضافه می نمایند و شما را واجد شرایط اخذ این نوع ویزا می نمایند .


 * مهاجرت فارغ التحصیلان خاص – ویزای کلاس 476


این نوع ویزا تنها برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خاص در نظر گرفته شده است. در ایران فارغ التحصیلان رشته های مهندسی دانشگاههای تهران و امیرکبیر که بیش از دو سال از فارغ التحصیلیشان نگذشته باشد می توانند برای این نوع ویزا اقدام کنند. این ویزا اقامت 18 ماهه را شامل می شود و به شرطی که فرد یک سال در استرالیا کار کند می تواند پس از آن درخواست اقامت دائم بدهد.

شرایط مهاجرت به استرالیا چیست

چه کسانی واجد شرایط هستند؟ 

1) دارندگان تحصیلات دانشگاهی ***کسانی است که دارای تحصیلات دانشگاهی در یکی از رشته های تخصصی مورد نیاز استرالیا باشند. رشته های مورد نظر در تارنمای www.immi.gov.au/sol موجود است. در صورتیکه تخصص شما در لیست مورد نظر یافت نشود در این صورت چنانچه در لیست استانها باشد نیز میتوانیداز طریق پذیرش استانی اقدام نمایید. 

2) شرایط متقاضی: · با توجه به رتبه بندی موسسات آموزشی و دانشگاههای ایران توسط کشور استرالیا مدرک دانشگاهی متقاضی بایستی معادل مدرک مورد نیاز شغل مورد نظر در استرالیا باشد. 2 لازم به توضیح است که دانشگاههای ما به 3 گروه درجه 1 درجه 2 و درجه 3 تقسیم شده اند. · از جدول امتیازات حداقل 60 امتیاز را کسب نماید ( هر چه مقدار امتیاز بالاتر باشد شانس قبولی و تسریع در دریافت اقامت بیشتر است ). · حتما زیر 50 سال باشد. · حداقل IELTS مورد نیاز 6 است (هر مهارت ) ولی در بعضی موارد ممکن است IELTS با نمره بیشتری خواسته شود. · درصورتیکه IELTS 7 داشته باشند حداقل یک سال سابقه ی کاری و درغیراین صورت حداقل 3 سال سابقه ی کاری مرتبط با رشته ی تحصیلی مورد نیاز است

 3) انواع این ویزا برای دارندگان تحصیلات دانشگاهی: 3 نوع ویزای (skilled worker) وجود دارد: الف- ویزای مستقل ((Subclass189 - Skilled – Independent ب- ویزای پذیرش ایالتی (Subclass190 - Skilled nomination) پ- ویزای پذیرش ایالتی ( برای مناطق غیر از مرکز استان ) (Subclass489- Skilled- regional sponsored) 4) قابلیت این ویزاها: *ویزای شماره 189 ویزای اقامت دائم بوده و مدت آن 5 سال است و قابل تمدید میباشد. *ویزای شماره 190 نیز 5 ساله بوده و دائم محسوب میشود ولی متقاضی متعهد میشود که مدت 2 سال در استان پذیرش دهنده ساکن شود و یک سال هم تمام وقت کار کند و سپس میتواند به استانهای دیگر تغییر سکونت دهد. *ویزای 489 ویزای چهار ساله مشروط است. بدین معنی که متقاضی بایستی در استان پذیرش دهنده بمدت 2 سال سکونت کند و یک سال تمام وقت کار کند و سپس درخواست اقامت دائم نماید و از زمانی که ویزای اقامت دائم دریافت نمود از امکانات و تسهیلات اقامت دائم استفاده خواهد نمود و شما طی این 2 سال در مرکز استان نمی توانید اقامت داشته باشید. *همسران و فرزندان متقضی حق تحصیل و کار در استرالیا را دارند

 5) دارندگان مدارک فنی و حرفه ای ***کسانی است که دارای مدارک فنی و حرفه ای از وزارت کار یا مدارس فنی حرفه ای بوده و یا تحصیلات تا فوق دیپلم در رشته های فنی داشته و یا فارغ التحصیل هنرستانهای فنی باشند. 

6) در حال حاضر فقط متخصصین رشته های فنی زیر از ایران قابل قبول و پذیرش استرالیاست: 1-اتومبیل ( برق – مکانیک – نقاشی ) 2--نجاری و کابینت سازی 4-برق صنعتی و عمومی 3-الکترونیک 4-لوله کشی 5-جوشکاری 6-آهنگری (سازنده قطعات و بدنه های فلزی )

7) شرایط متقاضی: · -زیر 50 سال داشته باشد. · -از جدول امتیازات حداقل 60 امتیاز کسب نماید. · -حداقل IELTS 6 (در هر مهارت) داشته باشد. · -دارای مدارک فنی و حرفه ای و یا دیپلم هنرستان و یا مدارک فوق دیپلم باشد. · -در مصاحبه ی حضوری و یا از راه دور شرکت و قبول شوند.

 8) انواع این ویزا: برای نیروهای دارای مدارک فنی و حرفه ای 3 نوع ویزای skilled worker وجود دارد: الف- ویزای مستقل ((Subclass189 - Skilled – Independent ب- ویزای پذیرش ایالتی (Subclass190 - Skilled nomination) پ- ویزای پذیرش ایالتی ( برای مناطق غیر از مرکز استان ) ((Subclass489- Skilled- regional sponsored *ویزای شماره 189 ویزای اقامت دائم بوده و مدت آن 5 سال است و قابل تمدید میباشد. *ویزای شماره 190 نیز 5 ساله بوده و دائم محسوب میشود ولی متقاضی متعهد میشود که مدت 2 سال در استان پذیرش دهنده ساکن شود و یک سال هم تمام وقت کار کند و سپس میتواند به استانهای دیگر تغییر سکونت دهد. *ویزای 489 ویزای چهار ساله مشروط است. بدین معنی که متقاضی بایستی در استان پذیرش دهنده(به غیر از مرکز استان) بمدت 2 سال سکونت کند و یک سال تمام وقت کار کند و سپس درخواست اقامت دائم نماید و از زمانی که ویزای اقامت دائم دریافت نمود از امکانات و تسهیلات اقامت دائم استفاده خواهد نمود. 

9) کار آفرینی BUSINESS INNOVATION STREAM این گذینه برای متقاضیانی است که بخواهند یک BUSINESS در استرالیا دایر کنند و یا در یک BUSINESS موجود و فعال در استرالیا شریک شوند. 

10) شرایط متقاضی: · -زیر 55 سال سن داشته باشند. · -دارای یک BUSINESS در کشور خود باشند. · گردش مالی سالیانه BUSINESS موجود در کشور خودحداقل 500,000 دلار استرالیا در سال باشد (بمدت 2 سال در 4 سال اخیر ) · دارایی های خالص معادل 800,000 دلار استرالیا داشته باشد . · جمع امتیازات به 65 برسد (به جدول امتیازات رجوع کنید ) · -توسط یک ایالت اسپانسر شوند ( توافق یکی از استانهای استرالیا جهت ایجاد BUSINESS بدست آورده شود )

 11) خصوصیات این ویزا: الف) متقاضیانی که از این طریق جهت دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند موفق به دریافت ویزا و اقامت چهار ساله استرالیا برای خود و خانواده خواهند شد که در این مدت خانواده متقاضی حق کار و تحصیل را در استرالیا دارند. ب) متقاضی حق ورود و خروج از استرالیا را به دفعات در این مدت خواهد داشت. پ) همسران و فرزندان متقضی حق تحصیل و کار در استرالیا را دارند. 

12) تعهدات متقاضی: متقاضی متعهد میگردد که بعد از مدت 2 سال که از ورود وی به استرالیا میگذرد نسبت به ایجاد BUSINESS اقدام نماید. 

13) هزینه های این ویزا: الف)هزینه ویزای دریافتی توسط دولت استرالیا برای متقضی اصلی4675 دلار استرالیا میباشد. هزینه برای همسر 2340 دلار استرالیا و فرزند 1170 دلار استرالیا می باشد. ب)در صورتیکه متقاضی نتواند IELTS 5 ارائه نماید لازم است مبلغ 8,520 دلار استرالیا پرداخت نماید. تا پس از ورود به استرالیا در کلاس زبان ثبت نام نماید. اما با داشتن IELTS 4.5 به عنوان Functional English مجبور به پرداخت این هزینه نخواهد بود. پ) در صورتیکه همراه متقاضی نیز نتواند IELTS معادل 4/5 بیاورد در این صورت بایستی مبلغ 4,250 دلار استرالیا پرداخت نماید تا بعد از ورود به استرالیا در کلاس زبان شرکت نماید. 

14) ویزای بازنشستگی: این ویزا چهار ساله بوده و برای کسانی است که بخواهند دوران بازنشتگی خود را در استرالیا بگذرانند.

 15) شرایط متقاضی: 1- بالای 55 سال سن داشته باشد ( سن همسر متقاضی محدودیت ندارد ) 2- ثابت نماید که درآمد سالیانه ای معادل 65000 دلار استرالیا در سال دارد. 3- پذیرش و موافقت یک ایالت بدست آورده شود. 4- دارایی های خالص متقاضی حداقل 750000 دلار استرالیا باشد. در صورتیکه متقاضی مایل باشد خارج از مرکز استان زندگی کند در این صورت لازم است 500000 دلار استرالیا دارایی داشته باشد وسالیانه 50000 دلار نیز درآمد داشته باشد. 

16) تعهدات متقاضی: الف)-متقاضی بایستی مبلغ 750000 دلار استرالیا بصورت سپرده نزد دولت ایالتی بمدت 4 سال سپرده گذاری کند. ب)بغیر از همسر متقاضی همراه دیگری پذیرفته نخواهد شد. پ)-مدت این ویزا 4 سال است. ت)-متقاضی حق کار کردن فقط 20 ساعت در هفته را خواهد داشت. ث)در صورتیکه متقاضی در خارج از مرکز استان اقامت نماید در این صورت میزان سپرده به 500,000 دلار تقلیل می یابد. 

17) ویزای سرمایه گذاری The investor stream: این گزینه برای کسانی است که میخواهند در یکی از استانهای استرالیا مبلغ 1,500,000 دلار استرالیا به مدت 4 سال سپرده گذاری کنند و بعد از مدت 4 سال میتوانند برداشت کرده و در ایجاد یک BUSINESS با سرمایه گذاری جدید اقدام کنند. 

18) شرایط متقاضی: 1-زیر 55 سال سن داشته باشد. 2-از جدول امتیازات 65 نمره کسب نماید. 3-حداقل دارای 2/25 میلیون دلار استرالیا باشد و این دارایی خالص را از دو سال قبل از درخواست ویزا داشته باشد. 4-مبلغ 1,500,000 دلار استرالیا در یکی از استانهای استرالیا سپرده گذاری نماید. 

19) خصوصیات ویزا: 1- این ویزا برای مدت 4 سال از تاریخ ورود به استرالیا اعتبار دارد. 2- خانواده متقاضی اجازه کار و تحصیل در استرالیا را دارند. 3- متقاضی متعهد میشود که سپرده خود را تا چهار سال مسدود نماید. 4- حق ورود و خروج از استرالیا را به دفعات دارد. گروه وکلا و مشاورین کانتیننتال می توانند شما را در جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق مهارت و تخصص یاری نمایند. لطفا توجه داشته باشید که ما در حال حاضر از طریق سرمایه گذاری و مشاغل مربوط به پزشکی، مهندسی، پرستاری و مامایی وعلوم پایه اقدام می نماییم. جهت مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص باید دارای شرایط زیر باشید : 1- سن شما نباید از49 سال بیشتر باشد. 2- باید دارای مدرک تحصیلی باشید که نشان دهد شما در رابطه با یک حرفه خاص دوره تئوری گذرانده و در آن زمینه مدرک معتبر دریافت نموده اید. مدارک معتبر می تواند از جمله: مدارک دانشگاهی که دانشگاه و معدل آن مورد تایید مراکز علمی استرالیا باشد، دبپلم فنی حرفه ای هنرستان، دیپلم فنی حرفه ای از موسسات و سازمانهای معتبر دیگر که طول دوره گذرانده شده در آنها بیش از 900 ساعت باشد. مدارک کامپیوتر که مربوط به مایکروسافت و غیره باشد. بنا بر این تنها اینکه بصورت تجربی کاری را آموخته باشید و مدرکی در زمینه حرفه خود نداشته باشید جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا کافی نمی باشد. جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق مدارک مهندسی و یا مهارت های فنی حرفه ای به شما پیشنهاد می نماییم قبل از هر گونه اقدام مطالب مربوطه را در سایت ما مطالعه نمایید. 3- باید در زمینه یک حرفه سابقه کاری داشته باشید. گواهی سابقه کار شما حتما باید از یک محل کار معتبر بوده و جزئیاتی از قبیل طول مدت استخدام، میزان حقوق و شرح وظایف کارمند حتما باید در گواهی سابقه کار ذکر شده باشند. طول دوره سابقه کار که باید ارائه گردد بسته به رشته تحصیلی شما متفاوت می باشد. برای بعضی از رشته های تحصیلی مثل مدارک فنی حرفه ای حداقل باید 3 سال سابقه کاری داشته باشید. برای بعضی از رشته های دانشگاهی 3 سال و حتی گاها 1 سال سابقه کار درصورت داشتن IELTS 7 کافی می باشد. لطفا توجه داشته باشید که ارائه سابقه کاری صوری جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا توصیه نمی شود. به این دلیل که همیشه این امکان وجود خواهد داشت که سابقه کاری شما از طرف سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا و یا اداره مهاجرت استرالیا استعلام شود و در صورت پیدا کردن هر گونه تناقض و یا نا هماهنگی در سوابق کاری شما، پرونده تان مردود خواهد شد. بنا بر این اگر از طریق سوابق کار صوری اقدام می نمایید به این مسئله اشراف داشته باشید که ریسک این وجود خواهد داشت که پس از استعلام پرونده تان مردود گردد و مسئولیت پذیرفتن این ریسک با خود شما خواهد بود. 4- استرالیا یک کشور انگلیسی زبان است و توجه داشته باشید که جهت اخذ اقامت این کشور حتما باید زبان انگلیسی خود را تا حدی تقویت نمایید که بتوانید پس از ورود به استرالیا امورات اولیه زندگی خود را انجام دهید و ندانستن زبان انگلیسی برایتان باعث بوجود آمدن مشکل نشود. به همین جهت کشور میزبان هم علاقه دارد شما قبل از ورود تا حدی زبان انگلیسی بلد باشید و قبل از اینکه شما مدرک قبول شدن در امتحان زبان انگلیسی آیلتس IELTS را ارائه ندهید، اداره مهاجرت استرالیا به شما اجازه ورود نخواهد داد. در بعضی از رشته ها ی تحصیلی می توانید مدرک آیتلس IELTS را پس از ارزشیابی و معادل سازی مدارکتان در استرالیا ارائه نمایید. اما در بعضی از رشته ها باید از همان اول مدرک آیلتس IELTS خود را همراه با باقی مدارک به سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا ارسال نمایید.