مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

زبان انگلیسی برای مهاجرت به استرالیا

آیلتس 6 و تافل معادل آن

سلام و خسته نباشید.

من امتیاز خودم رو تو سیستم امتیاز بندیه استرالیا برای ویزای اسکیل که حساب کردم بدون مدرک زبان امتیاز من بالاست و به 60 امتیاز می رسه .حالا باز هم به مدرک آیلتس نیاز دارم برای اخذ ویزا ؟و اگر باز هم باید مدرک زبان ارائه کنم می خواستم بدونم نمره ی تافل من باید چند باشه تا موفق به دریافت ویزا بشم؟(چون شنیدم که مدرک تافل می تونه جایگزین آیلتس بشه)

  

پاسخ :

با سلام

برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص (Skill Worker) داشتن مدرک زبان آیلتس الزامی است حتی اگر شما در بهترین شرایط باشید و از نظر امتیاز بندی به امتیاز مدرک زبان نیاز نداشته باشید. و حداقل آیلتس لازم برای پروسه اسکیل ورکر آیلتس 6 در چهار مهارت است (هر چند امتیاز آیلتس 6 صفر است) ولی به جای مدرک آیلتس می توانید از مدرک تافل و دیگر مدارک زبان پذیرفته شده از سوی اداره مهاجرت استرالیا استفاده کنید و در مورد شخص شما اگر 60 امتیازی  باشید می توانید به جای آیلتس 6 در چهار مهارت (Speaking/Writing/Listening/Reading) نمره ی تافل زیر را در چهار مهارت ارائه کنید.

Listening 12

Reading 13

Writing 21

Speaking 18

لازم به ذکر است که نباید نمره شما در هیچ کدام از مهارتها کمتر از نمره ی ذکر شده باشد .