مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

قوانین جدید مهاجرت به استرالیا

استرالیا دیگر نیاز به مهاجرین خاورمیانه و آسیایی ندارد مگر شما بتوانید اثبات کنید که ارزش این را دارید که استرالیا بخواهد به شما ویزا دهد. چگونه؟

1. زبان قوی (یعنی حداقل IELTS 7).

با داشتن آیلتس 7 شما تازه می توانید جملات روزمره را تا اندکی متوجه شوید. باور کنید. اینجا استرالیا است و لهجه استرالیایی سخت است. لذا اگر نمی توانید آیلتس 7 بگیرید وقت خودتان را تلف نکنید.

2. سابقه کار: حداقل 3 سال مفید

 

 

آقا یا خانم محترمی که تازه فارغ التحصیل شده اید شما حداقل باید 3 سال سابقه کار مفید داشته باشید.

خواهش می کنم ایمیل نزنید که من تازه فارغ التحصیل شدم و یا ترم دیگه تمام می کنم می تونم مهاجرت کنم یا نه؟

نه عزیز من نمی توانید. کار در حین تحصیل هم قابل قبول نیست. 3 سال سابقه مفید بعد از اتمام تحصیل.

سابقه کار دانشگاهی ایران هم در استرالیا اصلا و ابدا به درد نمی خورد. (مگر اینکه استاد دانشگاه تهران، شریف و یا امیرکبیر باشید.)

3. رشته کاربردی

مشاغلی که در استرالیا به آن اصلا نیازی نیست:

گرافیست، کتابدار، مترجم، مدیران سطوح مختلف، موسیقی دان و نوازنده، روانشناس، کارشناس دروس علوم پایه (کشاورزی، ریاضی، شیمی، فیزیک، ...)، مهندسین آبیاری و ماشین آلات، خدمه و مهندسین کشتی، ملوان و دریا دار، دبیر، آموزگار و معلم در همه سطوح، ورزشکار (همه رشته ها)، استاد دانشگاه (مگر استاد تمام و آن هم فقط در رشته های فنی و مهندسی از دانشگاههای تهران، شریف و امیرکبیر)

پرستاران و دکترها در کنار داشتن حداقل آیلتس 7 باید از 7 خوان رستم هم بگذرند.

ما شرمنده این دوستان هستیم و از پاسخگویی به ایمیلهایشان معذور.

 اگر هم بچه بازاری هستید و اهل بیزنس و سرمایه گزاری که باید حداقل 500 میلیون تومان داشته باشید.

4. سن مناسب

استرالیا به نوجوانان 20 ساله نیاز ندارد. رنح سنی مطلوب 25 سال تا 39 سال هست و تمام. اونهم به شرطی که 3 سال سابقه کار داشته باشید.

اتوبار بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

باربری بارسلون با ارائه خدمات شبانه روزی و با سالها سابقه ی درخشان در خدمات باربری و حمل لوازم منزل، اداری، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.