مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای تخصص استرالیا

تعریف ویزای کار یا تخصص یا skill visa استرالیا چیست؟

ویزای کار یا تخصص استرالیا ، برای افرادی صادر می شود که شرایط مناسبی را طبق قانون مهاجرت استرالیا برای صدور این نوع ویزا داشته باشند.

این شرایط هر ساله کمی دچار تغییر می شود. ولی به صورت کلی چهارچوب خود را حفظ می کند.  

برای اخذ ویزای تخصص استرالیا شرایطی همچون مدرک تحصیلی ، سطح زبان ، سابقه کاری ، دانشگاه فارغ التحصیلی و سن افراد معمولا مورد ارزیابی قرار می گیرند.

البته اگر فردی همه شرایط مناسب را داشته باشد ، باید شغل مرتبط با مدرک تحصیلی ایشان هم در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا که از طرف سازمان مهاجرتی استرالیا اعلام می شود ، وجود داشته باشد.

ویزای تخصص استرالیا مزیت های زیادی دارد. اولین مزیت آن ، هزینه کم پروسه صدور ویزا در مقایسه با ویزاهای دیگر استرالیا است.

مزیت دیگر آن اقامت دائم شما در استرالیا است که مدت زمان مشخصی ندارد و شما به طور دائم می توانید در استرالیا بمانید و یا رفت و آمد کنید.

با داشتن این ویزا شما می توانید از امکان زندگی کردن، کار کردن، تحصیل کردن، برخورداری از خدمات کمک هزینه درمانی (Medicare)  و دارویی (PBS) برخوردار باشید  و همچنین واجد شرایط خواهید بود که در ادامه برای شهروندی (Citizenship) استرالیا اقدام کنید.

با ورود شما به استرالیا از طریق ویزای تخصص ، شما می توانید به راحتی در هر مقطعی تحصیلی ، در دانشگاه های استرالیا و حتی نیوزیلند ادامه تحصیل بدهید .

برای ارزیابی رایگان شرایط خود برای ویزای تخصص استرالیا، با کارشناسان ما تماس بگیرید.


اتوبار

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.