مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

بورسیه تحصیلی دانشگاه ملبورن : تحصیل در استرالیا

بورسیه تحصیلی تحقیقاتی دانشجویان بین المللی International Postgraduate Research Scholarship IPRS را دولت استرالیا به دانشجویان خارجی متقاضی گذراندن دوره های کارشناسی ارشد تحقیقاتی و دکترا اعطا می کند. دانشگاه ملبورن این بورسیه را معمولا به ۳۳ دانشجوی خارجی اعطا می کند.  

مزایا مدت زمان بورسیه تحصیلی تحقیقاتی دانشجویان بین المللی International Postgraduate Research Scholarship IPRS تا دو سال برای دانشجویان دوره ارشد تحقیقاتی و تا سه سال برای دانشجویان دوره دکتراست. امکان تمدید نیز برای دو دوره شش ماهه برای دانشجویان دکترا وجود دارد. 

 

   بورسیه تحصیلی IPRS این موارد را پوشش می دهد:

 – تمام شهریه دانشگاه – بیمه دانشجویی برای دانشجو و همراهان او (همسر و فرزندان) دانشجویانی که این بورس تحصیلی را دریافت می کنند، علاوه بر این موارد از مزایای زیر نیز برخوردار می شوند: 

– هزینه زندگی که هر دوهفته یک بار پرداخت می شود. – 

هزینه جابجایی و سفر برای دانشجویانی که از خارج از ملبورن یا خارج از استرالیا به این شهر می آیند. –

 هزینه پایان نامه برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.  

 شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی – متقاضی باید دانشجوی بین المللی باشد ( اقامت دائم استرالیا permanent residency یا شهروندی استرالیا citizenship نداشته باشد). – دوره تحصیلی قبلی را با نتایج عالی معادل first class honours به پایان برده باشد. – برای پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد پژوهشی master by coursework یا دکترا در دانشگاه ملبورن اقدام کرده باشد. – در زمان درخواست بورسیه تحصیلی برای دوره ای که در آن متقاضی بورس است ثبت نام نکرده باشد.   درخواست بورسیه تحصیلی IPRS با استفاده از فرم زیر باید برای پذیرش و بورسیه تحصیلی به طور همزمان اقدام کنید، یا با مؤسسه «مدت» تماس بگیرید تا با اطمینان برای هر تعداد دانشگاهی که مایل باشید اقدام کنید.

  انتخاب دانشجویان برای دریافت بورسیه تحصیلی بورس تحصیلی IPRS بر اساس شایستگی آکادمیک به شخص اعطا می شود. متقاضیان واجد شرایط براساس موارد زیر رتبه بندی می شوند: – موفقیت در دوره تحصیلی قبلی؛ و – پتانسیل پژوهش در زمینه تحصیلی شان با توجه به عوامل مرتبط با طرح تحقیق ارائه شدۀ دانشجو؛ از جمله تجربه حرفه ای، مقالات منتشرشده، . . .   اعلام نتایج دانشگاه ها به طور مداوم درخواست ها را بررسی می کند و معمولاً در بازه های زمانی زیر نتایج را اعلام می کند: – نتایج درخواست هایی که قبل از ۳۱ اکتبر به دانشگاه تحویل شوند (دور اول) تا ۱۵ فوریه اعلام می شوند، و – نتایج درخواست هایی که قبل از ۳۱ مِی به دانشگاه تحویل شوند (دور دوم) تا ۳۱ ژوئیه اعلام می شوند.


مهاجرت به استرالیا