مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

تحصیل در استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا یکی از انواع مختلف ویزای استرالیا است که برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است و مانند سایر ویزاهای استرالیا شرایط و ضوابط خاص خود را دارد !

تحصیل در استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

اولین مرحله برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا پذیرش توسط یکی از دانشگاه های استرالیا و همراه داشتن نامه پذیرش - office letter - است که برای این منظور شما باید کارهای زیر را انجام دهید

  • انتخاب رشته تحصیلی در شهر و دانشگاه مورد نظر
  • درخواست پذیرش از یک یا چند دانشگاه استرالیا - برای افزایش احتمال تایید شدن
  • دریافت نامه پذیرش و تأییدیه ی الکترونیکی ثبت نام در دانشگاه
  • اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا - تذکر : هر دانشگاه ممکن است مدارک متفاوتی را درخواست کند و همینطور انواع مختلفی از ویزاهای تحصیلی استرالیا وجود دارد نظیر دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا ، فنی حرفه ای و ...

امتیازاتی که ویزای تحصیلی استرالیا برای شما خواهد داشت

  • در صورت تمایل میتوانید خانواده خود را با خود همراه کنید
  • کار دانشجویی تا سقف 20 ساعت برای شما و خانواده شما مجاز خواهد بود و همچنین شما میتوانید قبل از شروع تحصیل و آغاز ترم تحصیلی و تعطیلات میان ترم به صورت نا محدود کار کنید.
  • همسر شما مجاز است در یک رشته تحصیلی 3 ماهه ثبت نام نماید ولی در صورتی که همسر بخواهد بیش از 3 ماه تحصیل کند خود باید برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نماید.
  • عدم محدودیت در رفت و آمد به خاک استرالیا

مدت زمان ویزای تحصیلی استرالیا

اگر مدت زمان رشته تحصیلی بیش از 10 ماه باشد و در پایان سال تحصیلی (نوامبر-دسامبر) به پایان رسد، اعتبار ویزای تحصیلی شما تا تاریخ 15 مارچ سال آینده زمان خواهد داشت و اگر مدت زمان رشته تحصیلی بیش از 10 ماه باشد ویزا تا 2 ماه بعد از پایان تحصیلات زمان خواهد داشت و اگر رشته تحصیلی کمتر از 10 ماه باشد ویزای تحصیلی استرالیا تا 1 ماه بعد از اتمام تحصیل زمان خواهد داشت.

پرسش های مهم درباره ویزای تحصیلی استرالیا

1- آیا ویزای تحصیلی ، ویزای اقامت دائم استرالیا است ؟ خیر !

2- مدرک زبان مورد نیاز برای ویزای تحصیلی استرالیا چیست ؟ آیلتس آکادمیک که بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است و در صورتی که بخواهید با آیلتس جنرال پذیرش شوید باید دوره های زبان بیشتری بگذرانید

3- مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا چیست ؟ مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم برای دوره کارشناسی، مدرک کارشناسی برای دوره کارشناسی ارشد.

4- آیا امکان تغییر دانشگاه پس از دریافت ویزا وجود دارد ؟ خیر - از سال 2007 به بعد این امکان وجود ندارد.

5- آیا شرایط مالی خاصی برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا وجود دارد ؟ بله و این هزینه ها بطور معمول بسیار بسیار زیاد است !

6- آیا موسسه تداوم نسل سپید در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا فعالیت میکند ؟ در حال حاظر خیر ولی ممکن است در آینده ویزای تحصیلی استرالیا در برنامه های این موسسه قرار گیرد.

7- شما جهت مهاجرت به استرالیا و اقامت دائم چه پیشنهادی دارید ؟ بهترین و مطمئن ترین و در عین حال کم هزینه ترین روش مهاجرت به استرالیا اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا که البته شرایط و ضوابط کاملا متفاوتی با ویزای تحصیلی استرالیا دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در این وب سایت به جستجو - ویزای اسکیل ورکر - بپردازید یا با مشاورین و کارشناسان مهاجرت به استرالیا موسسه در تماس باشید.