مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

استرالیا به دلیل داشتن شرایط مطلوب اشتغال مورد توجه بسیاری از مهاجران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. استرالیا مجموعه‌ای از شرایط از جمله سن، سابقه کار، مدرک تحصیلی و ... را برای مهاجرین تعیین کرده است.

استرالیا کشوری صنعتی و ثروتمند می‌باشد که به لحاظ رفاه در سال 2012 در ردیف دوم قرار گرفته است. این کشور در حدود 23 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن شهر کانبرا  می‌باشد. سیدنی و ملبورن نیز دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور مرز خاکی با هیچ کشور دیگری ندارد و دور تا دور آن را آب فرا گرفته است. استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیاست که به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب، موقعیت شغلی فراوان، خدمات اجتماعی و ... سالانه هزاران نفر از اقصی نقاط دنیا به این کشور مهاجرت می‌کنند.

بر اساس واحد اطلاعات اکونومیست، ملبورن در ایالت ویکتوریا برای پنجمین سال متوالی عنوان بهترین شهر دنیا را برای زندگی از آن خود کرده است. این رتبه  بر پایه معیارهایی چون امکانات رفاهی، خدمات درمانی و شهری در نظر گرفته شده است.

مهاجرت به استرالیا روش های مختلفی دارد :

مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق نیروی کار متخصص ( ویزای اسکیل ورکر ) سریعترین راه ممکن است که شرایط خاص خود را دارد. در صورت تمایل با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید.

Immigration to Australia