مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

نمره ی تافل معادل آیلتس 7

نمره ی تافل معادل آیلتس 7

سلام و خسته نباشین

من می خوام برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کنم امتیاز بندیه خودم رو که حساب کردم بدون احتساب امتیاز مدرک زبان 50 امتیاز دارم و می خواهم از ویزای 189 استفاده کنم و 10 امتیاز کم دارم که با آیلتس 7 جبران باید بشود ولی من مشغول گذراندن کلاسهای تافل هستم و شنیدم که مدرک تافل هم میشه ارئه کرد حالا سوال من اینه که در واقع نمره ی تافل من چند باید باشه که معادل آیلتس 7 حساب بشه و 10 امتیاز به من بده؟ ممنون

پاسخ :


با سلام

برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر می توان به جای مدرک آیلتس از مدرک تافل و دیگر مدارک زبان پذیرفته شده از طرف اداره مهاجرت استرالیا استفاده کرد.اما  شما به جای ارائه آیلتس 7 ایچ اسکیل(نمره 7 در چهار مهارت) می توانید نمره ی تافل زیر را بگیرید :

Listening 24

Reading 24

Writing 27

Speaking 23

توجه داشته باشید که حتما باید نمرات شما حداقل نمره ی ذکر شده در آن مهارت باشد و کمتر از آن اگر بشود امتیاز لازم یعنی 10 امتیاز را نخواهید گرفت.


ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.