مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

کلاس های محلی کوتاه مدت در استرالیا

در کشور استرالیا طیف متنوعی از فعالیت های آموزشی از طریق تحصیلات بزرگسالان و جامعه در مرکز محلی ارائه می گردد. برنامه های تحصیلات بزرگسالان و جامعه معمولأ بسیار قابل انعطاف است و آنها به شکلی اداره می شوند که متناسب با افراد دارای پیش زمینه های مختلف و توانایی های مختلف است.


دوره های تحصیلات بزرگسالان و جامعه معمولأ به مدرک تحصیلی ختم نمی گردد اما ممکن است راهی به تحصیلات عالیه و آموزشی در رابطه با کار فراهم کند. تحصیلات بزرگسالان و جامعه نیز می توانند فراهم کننده فنون مرتبط با کار ومهارت باشند یا نیازهای شخصی ، سبک زندگی یا نیازهای اجتماعی را ارضا کنند.


برخی از دوره های کوتاه مدت دارای اعتبار و برای فراهم آوردن دانش و مهارت در طیف وسیعی از موضوعات ، کلاس های محلی کوتاه  مدت از جمله هنر ، فن آوری اطلاعات ، تجارت های کوچک ، انگلیسی و زبان های دیگر و ورزش طراحی شده است.


و آموزش فنی و تکمیلی و آموزش فنی حرفه ای  همچنین دوره های کوتاه مدت بدون اعتبار و بدور از ارزیابی رسمی فراهم می کند همچنین دوره های کوتاه مدت دارای اعتبار برای ارتقا سطح حرفه ای را نیز ارائه می کند. دوره های آموزش بزرگسالان جامعه برای افراد بالای 15 سال هستند. به طورمعمول ، طول دوره دو تا سه ساعت در هفته ، بیش از 6-8 هفته ، و یا کارگاه های روز کامل است. اغلب این دوره ها در شب و یا در تعطیلات آخر هفته برگزار می شود.