مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

دانشگاه های استرالیا

دانشگاههای استرالیا جزو بهترین دانشگاههای دنیا می باشند. دوره لیسانس معمولأ 3 سال طول می کشد ولی دوره های لیسانس دوبله که در دو رشته لیسانس می دهند و همچنین دوره های فوق لیسانس طولانی تر است. بعضی از دوره ها بصورت فراگرفتن از راه دور و نیمه وقت نیز میسر است. دانشگاه ها نیز ممکن است دوره های کوتاه توسعه حرفه ای ارائه دهند.


قبل از ثبت نام در دانشگاه، دانشجویان بایستی در دوره زبان انگلیسی نام نویسی کنند. این کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که مهارت های زبان انگلیسی شان با الزامات دانشگاهی برابری دارد.


برای کسب اطّلاع در مورد پذیرش و دوره ها ، با دانشگاه مربوطه تماس بگیرید و یا از تارنمای رفتن به دانشگاه Going to University اطلاعات مفیدی درباره تحصیل در استرالیا به زبان مختلف به غیر از naapO NS ParasITNI دیدن کنید. در تارنمای تحصیل در استرالیا انگلیسی وجود دارد.


هزینه دوره های دانشگاهی ممکن است شامل شهریه درسی "از پیش پرداخت شده" یا شهریه ای که در زمانی تکمیل دوره تحصیلی شما پرداخت می شود (برنامه اهدا به تحصیلات عالیه معروف به Higher Education Contribution Scheme به هزینه های متفرقه، کتاب، مسکن و هزینه های عمومی زندگی باشد).


این نکته را دانشجویان بایستی در نظر داشته باشند که ممکن است  هنوز نیاز به پرداخت بدهی HECS باشند.