مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

اقامت استرالیا از طریق ویزای والدین

ویزای والدین برای مهاجرت به استرالیا

ویزای والدین برای مهاجرت به استرالیا، می تواند از طریق فرزندان مقیم پدر و مادر در کشور استرالیا صورت پذیرد.

شرایط افرادی که می توانند از این ویزا استفاده کننند به این صورت است که حتما می بایست نصف بیشتر فرزندان والدین در استرالیا حضور داشته باشند.

برای مثال اگر والدینی پنج فرزند داشته باشند، باید دو یا بیشتر از دو فرزند آن افراد در کشور استرالیا زندگی کنند. 

 

مثلا خانواده آقای ایرانی که دارای چهار فرزند می باشد، یکی از فرزندان در انگلیس ، فرزند دیگر در آمریکا و دو فرزند ایشان در استرالیا زندگی می کنند که در این صورت ایشان شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای والدین را دارا می باشند.

اما برای اخذ این ویزا چقدر باید هزینه کرد و مدت زمان پروسه ویزای والدین برای استرالیا چقدر است؟

جواب این سوال در دو بخش پاسخ داده می شود:

1- اخذ ویزای والدین از طریق روش پولی : 

این روش بدین گونه است که متقاضی در ابتدا برای بررسی درخواست خود مبلغ معادل 3520 دلار را به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت می کنند و اپلیکیشن خود را ارسال می کند. در زمان صدور ویزای استرالیا ،دوباره مبلغ 43500 دلار را پرداخت می کند و منتظر صدور ویزا می شود. ( البته قرار بود این مبلغ به 60000 دلار افزایش یابد که خوشبختانه در مجلس سنای استرالیا به تصویب نرسید).

مدت زمان پروسه صدور این ویزای حدود یک سال طول می کشد که نسبت به روش غیر پولی بسیار بسیار کمتر است.

همچنین در روش پولی والدین نیاز به یک اسپانسر در استرالیا دارند که یکی از فرزندان می بایست این تعهد را قبول کند که بعد از اخذ اقامت استرالیا برای والدین،  تا 10 سال حق ادعای استفاده از حق بازنشستگی را از دولت استرالیا ندارند که این مسئله هم در نوع خودش جالب به نظر می رسد.

2- اخذ ویزای والدین از طریق روش غیر پولی :

در این روش متقاضی بعد از پرداخت مبلغ معادل 3520 دلار به اداره مهاجرت درخواست خود را ارسال می کند و منتظر دریافت پاسخ می شود. تفاوت عمده این روش با روش پولی مدت زمان پروسه صدور ویزا است که چیزی حدود 15 تا 20 سال باید متقاضی در نوبت باشد که عملا با توجه به سن متقاضیان برای ویزای والدین، این مدت زمان چیزی مساوی با عدم تمایل دولت استرالیا برای صدور این نوع ویزای والدین است !

موضوع اسپانسر که در روش اول گفته شد نیز در این روش نیز وجود دارد. با این تفاوت که متقاضی تعهد دوساله برای عدم حق ادعای حق بازنشستگی از دولت استرالیا را می پذیرد.

در صورتی که قصد دارید برای مهاجرت به استرالیا از طریق این نوع ویزا اقدام کنید، می توانید با کارشناسان ما در ارمغان ویزا مشاوره داشته باشید.

اتوبار بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

باربری بارسلون با ارائه خدمات شبانه روزی و با سالها سابقه ی درخشان در خدمات باربری و حمل لوازم منزل، اداری، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.