مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

اسپانسر ایالتی برای مهاجرت به استرالیا

اسپانسر ایالتی برای افرادی استفاده می شود که معمولا در جمع بندی امتیازات لازم برای مهاجرت به استرالیا ، امتیاز کم می آورند و یا به علت علاقه شخصی به یک ایالت خاص میخواهند از موقعیت اسپانسر ایالتی استفاده کنند.

اسپانسر ایالتی چه مفهومی دارد؟

اسپانسر ایالتی استرالیا یعنی اینکه آن ایالت خاص به رشته و تخصص خاصی نیاز مبرم دارد و می خواهد که نیروهای متخصص را در ایالت خود ساکن کند و به همین منظور واسط شما و سازمان مهاجرتی شده و باعث می شود امتیازات شما افزایش یافته و شرایط کافی برای حداقل امتیاز مهاجرت را اخذ کنید و اداره مهاجرت اجازه اقامت و مهاجرت استرالیا را به شما بدهد.  

البته در عوض شما هم می بایست باید حداقل 2 سال در همان ایالتی که شما را اسپانسر کرده زندگی کنید و حداقل یک سال از دو سال هم  مشغول به کار باشید.

اما جالب است بدانید بسیاری از ایالت ها که شما را اسپانسر می کنند خدمات خیلی خوبی را به شما ارائه می دهند که شما کامل در آسایش باشید و شرایطی را فراهم می کند که شما هر چه زودتر وارد بازار کار شوید و بتواند از تخصص شما برای پیشرفت جامعه و منطقه خود استفاده کند و البته این موضوع خیلی خوبی برای شما فراهم می کند . چرا که شما هم با پیشرفت آن ایالت قدم به موقعیت های اجتماعی موفق در استرالیا می گذارید. 

باید این موضوع را بدانید که ایالتی که شما را اسپانسر می کند ، متعهد به این نیست که برای شما شغل هم فراهم کند. ولی طبق منطق وقتی شغلی را اسپانسر می کند به این معنی است که فضای شغلی خوبی در آنجا فراهم است.

شاید بتوان از موقعیت اسپانسر ایالتی به عنوان یک معامله دو طرفه نام برد که هر دو طرف این معامله سود خواهند برد.

مزیت های اسپانسر ایالتی را می توان این طور ذکر کرد :

• به دلیل این که ایالت مربوطه علاقه دارد هر چه سریع تر به ثمره سرمایه گذاری خود روی شما دست یابد، به شما کمک خواهد نمود که وارد بازار کار شده و با به کار گیری مهارت خود در آن ایالت باعث پیشرفت صنعتی، علمی، اجتماعی و فرهنگی آن ایالت بشوید.

• مثل افراد دیگر نیازی نیست مدت زمان زیادی را برای یافتن شغل سپری کنید .

• به دلیل فراهم سازی شرایط مناسب برای ورود شما به بازار کار و استفاده سریع تر از دانش و تخصص شما ، ایالت ها سعی می کنند مسائلی را که مربوط به خانواده افراد می شود مثل تقویت زبان انگلیسی ، مدرسه بچه ها ، مسکن  و از این قبیل را حل کند .

اتوبار

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری اسباب منزل و لوازم اداری

22149545 - 88563350 - 44849865

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.