مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزیلند

مدارس و دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند مقصد بسیاری از نوجوانان و جوانان کشورهای مختلف برای ادامه تحصبل شده است.

 شرایط رتبه بندی بالای علمی و تحقیقاتی و استفاده از محیط های آموزشی مدرن و مجهز دلیلی برای انتخاب افراد مشتاق به ادامه تحصیل در استرالیا و نیوزیلند شده است.  

محیط های بین المللی و برخورداری از رشته های متنوع درسی دلیل دیگری برای انتخاب افراد می باشد.

کشور استرالیا برای کسانی که مقیم این کشور نیستند و  می خواهند برای ادامه تحصیل به کشور استرالیا سفر کنند ، این اجازه را می دهد که تحت نام "برنامه دانشجویان خارجی" وارد این کشور شوند. به شرط اینکه ویزای تحصیلی استرالیا را کسب کنند.

اداره مهاجرت استرالیا معیارهای صدور ویزای تحصیلی را این طور بیان کرده است :

کشور صادر کننده پاسپورت متقاضی

دوره اصلی‌ تحصیلی‌ مورد تقاضا

دوره مورد تقاضا میبایستی یا جزو رشته‌های ثبت شده باشد و یا به صورت تمام وقت باشد.

دفتر مهاجرتی ارمغان ویزا با برخورداری از تجارب موفق برای اخذ ویزاهای تحصیلی از بهترین دانشگاها و مدارس استرالیا و نیوزیلند ، این اطمینان را به متقاضیان این ویزا می دهد که پروسه اخذ پذیرش و صدور ویزای تحصیلی در مسیر صحیح و قانونی خود قرار بگیرد .

شما می توانید روی راهنمایی و مشاوره ما حساب ویژه ای باز کنید.

خدمات ویزاهای تحصیلی شامل راهنمایی در مورد رشته انتخابی برای دانشگاه ، اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر ، مذاکره و تماس با سفارت برای صدور ویزا و پشتیبانی و راهنمای شما برای سکونت و زندگی در کشور مقصد می باشد.


اتوبار

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری اسباب منزل و لوازم اداری

22149545 - 88563350 - 44849865

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار بارسلون است.