مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

کودکیاری در استرالیا

از کودکانی که هنوز به سن مدرسه نرسیده اند می شود از طریق یک مرکز خدمات نگهداری از کودکان در حالی که والدین به سر کار می روند یا در آموزش یا مراکز تحصیلی می روند، استفاده کرد. تعداد بسیاری خدمات کودکیاری تمام وقت و نیمه وقت برای کودکان ی که خیلی کوچک بوده و نمی توانند به مدرسه بروند و نیز برای نگهداری کودکان در خارج از ساعات مدرسه وجود دارند. ممکن است پیدا کردن جای مناسبی برای کودکان کار چندان آسانی نباشد و به شما توصیه می کنیم که موارد مختلفی را قبل از آنکه تصمیم بگیرید را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

انتخابات مرکزی برای نگهداری از کودکان شامل مهد کودک یا مرکز روزانه نگهداری از کودکان و نگهداری از کودکان به طورخانوادگی و آن در جایی است که یکی از والدین از کودکان دیگر همزمان با کودک خودش نگهداری می کند. همچنین کودکان می توانند به مرکز پیش دبستانی یا کودکستان بروند و آن جایی است که کودکان را برای رفتن به مدرسه آماده می سازد. می توانید نام آنها در دفتر تلفن زرد رنگ Yellow Pages یا به صورت آنلاین پیدا کنید.


شما می توانید با هات لاین دسترسی به مهد کودک ملی یا ملاحظه تارنمای کودک من My Child برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید (به قسمت زیر مراجعه کنید):


خدمات کودکیاری به تایید رسیده در ناحیه خودتان

انواع مهد کودک های موجود و احتمال داشتن جای خالی

کمک دولت در مورد هزینه نگهداری مهد کودک به تایید رسیده

خدماتی که برای کودکان ی که به مواظبت خاص احتیاج دارند

خدمات برای کودکانی از فرهنگ های مختلف.

شرکت دارید، ممکن PpaTa eNisISa MSiTNra As isIc _ PeMA در مواقعی که در کلاسهای برنامه انگلیسی مهاجرین بزرگسال است واجد شرایط دریافت خدمات کودکیاری رایگان برای فرزندان کوچکتر از سن مدرسه روی باشید. کودکیاری در استرالیا چنانچه پس از پایان سهمیه تان ازکلاسهای AMEP برنامه تحصیلی شما عوض بشود، خوب است که در ترتیب پرداختهای کودکیاری تجدید نظری بکنید، چون برنامه های دیگراین هزینه ها را پوشش نمی دهند.


باربری بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.