مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

دفاتر کمک خانوادگی و پرداختی های سنترلینک

دولت استرالیا پرداختی و خدمات از طریق دفاتر کمک خانوادگی و سنترلینک فراهم می کند.


دفاتر کمک خانوادگی و سنترلینک می توانند به شما درباره انواع مختلف پرداخت ها و خدمات به شما توصیه هایی کنند. هر پرداخت متفاوت است و بسته به نیازهای فردی و خانواده است.


دفتر کمک به خانواده Family Assistance Office پرداختی های مختلف برای حمایت از خانواده های که دارای فرزند و نیز کار و مسئولیت های خانوادگی هستند در نظر گرفته است. این مهم است که بدانید که پرداختی های این اداره به اندازه کافی نمی باشد تا هزینه کل مخارج تان پرداخت شود این تنها کمکی برای هزینه های کودکان می باشد.


خدمات کمک خانوادگی در تمامی دفاتر مدیکر و سنترلینک ها مقدور می باشد.


سنترلینک Centrelink به افراد کمک می کند تا بیشتر مستقل به خود شوند و به آنها کمک می کند تا به دنبال کار باشند، این در حالی است که از کسانی که به کمک احتیاج دارند، دستگیری می کند. همچنین سنترلینک به کسانی که نیاز به کمک های خاصی هستند نیز کمک می کند و آن درمراحل مختلف زندگی شان می باشد و آن همچون برنامه ریزی برای زمان بازنشستگی، زمانی که بیمار هستند یا در زمان بحران می باشد.


واجد شرایط بودن دفتر کمک خانواده


هیچ زمان انتظاری برای پرداختی های خانواده وجود ندارد که از آن طریق در رابطه با هزینه های خانواده که در حال رشد کودکان شان هستند، کمک می شود.


به طور عمومی شما بایستی دارای ویزای اقامت در استرالیا باشید و در حال زندگی در استرالیا باشیدتا واجد شرایط پرداختی کمک خانواده باشید اما استثناء هایی نیز وجود دارد. شما تنها در صورتی کمک پرداختی خانواده می گیرید که مقدار درآمد شما از حد خاصی پایین تر بوده است.


نیوزیلندی هایی که در استرالیا زندگی می کنند نیز ممکن است واجد شرابط پرداختی های کمک خانواده نیز باشند.